Nejdelší jezevčíci brázdí ulice metroplí

6/8
Zavřít
  • Nejdelší autobus na světě
    Nejdelší autobus na světě| Zdroj: Profimedia.cz
  • Alfa Busz, autobusy, Maďarsko
    Alfa Busz, autobusy, Maďarsko| Zdroj: napi.hu
  • Nejdelší autobus na světě
    Nejdelší autobus na světě| Zdroj: Profimedia.cz
  • Hybridy pro Prahu. V hlavním městě začnouna přelomu ledna a února jezdit kloubové nízkopodlažní autobusys hybridním pohonem na naftu a elektřinu. Díky tomu lze ušetřitaž 30 procent spotřeby. První dva vozy budou zkušebně nasazenyna čtyřech linkách, pokud se osvědčí, podnik koupí další. Jedenvůz ale stojí přes deset milionů korun a je zhruba o 30 procentdražší než stejný na naftový pohon. Dodavatelem je firma SORLibchavy, která už Praze dodává i klasické dieselové autobusy.
    Hybridy pro Prahu. V hlavním městě začnouna přelomu ledna a února jezdit kloubové nízkopodlažní autobusys hybridním pohonem na naftu a elektřinu. Díky tomu lze ušetřitaž 30 procent spotřeby. První dva vozy budou zkušebně nasazenyna čtyřech linkách, pokud se osvědčí, podnik koupí další. Jedenvůz ale stojí přes deset milionů korun a je zhruba o 30 procentdražší než stejný na naftový pohon. Dodavatelem je firma SORLibchavy, která už Praze dodává i klasické dieselové autobusy.| Zdroj: ctk
  • Kloubový autobus Škoda 706 RTO
    Kloubový autobus Škoda 706 RTO| Zdroj: Jan Arazim
  • Kloubový autobus Škoda 706 RTO
    Kloubový autobus Škoda 706 RTO| Zdroj: Jan Arazim
  • Kloubový autobus Škoda 706 RTO
    Kloubový autobus Škoda 706 RTO| Zdroj: Jan Arazim
  • Kloubový autobus Škoda 706 RTO
    Kloubový autobus Škoda 706 RTO| Zdroj: Jan Arazim
Nejdelší autobus na světě
Alfa Busz, autobusy, Maďarsko
Nejdelší autobus na světě
Hybridy pro Prahu. V hlavním městě začnouna přelomu ledna a února jezdit kloubové nízkopodlažní autobusys hybridním pohonem na naftu a elektřinu. Díky tomu lze ušetřitaž 30 procent spotřeby. První dva vozy budou zkušebně nasazenyna čtyřech linkách, pokud se osvědčí, podnik koupí další. Jedenvůz ale stojí přes deset milionů korun a je zhruba o 30 procentdražší než stejný na naftový pohon. Dodavatelem je firma SORLibchavy, která už Praze dodává i klasické dieselové autobusy.
Kloubový autobus Škoda 706 RTO
Kloubový autobus Škoda 706 RTO
Kloubový autobus Škoda 706 RTO
Kloubový autobus Škoda 706 RTO