Ferrari uzavírá jednu epochu. Do tří let budou všechny novinky na hybridní pohon
1
/
50
Přehled fotografií
Zavřít
Ferrari LaFerrari
|
Zdroj: Ferrari
Scagliettiho Monza měla rozvor náprav 2 250 mm a na délku měřila 4 165 mm. Aerodynamiku vylepšovala "kapka" za hlavou řidiče.
|
Zdroj: Ferrari
Ferrari 750 Monza z roku 1954 poháněla třílitrová verze Lamprediho motoru z typu 500 Mondial.
|
Zdroj: Ferrari
Za sedadlem řidiče umístěném na pravé straně byla opěrka hlavy s kapkovitým krytem.
|
Zdroj: Ferrari
Otevřená barchetta Ferrari 500 Mondial s karoserií Scaglietti měla světlomety pod plexisklovými kryty.
|
Zdroj: Ferrari
Před dřevěným volantem velkého průměru měl Mondial pětici kruhových přístrojů. Řazení vzadu umístěné čtyřstupňové převodovky bylo na podlaze.
|
Zdroj: Ferrari
Ferrari 500 Mondial poháněl Lamprediho řadový čtyřválec s dvěma vačkovými hřídeli v hlavě válců a objemem 1985 cm3.
|
Zdroj: Ferrari
Sedadlo spolujezdce na levé straně bylo možné zakrýt plechovým dílem. Zlepšila se tím aerodynamika vozu.
|
Zdroj: Ferrari
V roce 1957 vzniklo několik vozů Ferrari 500 TRC s rozvorem prodlouženým na 2 350 mm a karoserií Scaglietti. Používaly je soukromí závodníci.
|
Zdroj: Ferrari
Pro závodní sezonu 1956 bylo postaveno 6 vozů Ferrari 860 Monza s karoserií Scaglietti. Vyhrál závody v Rouenu a v Nassau.
|
Zdroj: Ferrari
V roce 1956 se na závodních drahách objevil model Ferrari 860 Monza, poháněný čtyřválcem s objemem válců zvětšeným na 3 432 cm3.
|
Zdroj: Ferrari
Ferrari 625 LM poháněl 2,5litrový čtyřválec s výkonem 225 koní. K největším úspěchům patří třetí místo v Le Mans 1956.
|
Zdroj: Ferrari
S příchodem typu 750 Monza byl menší 500 Mondial nahrazen dvoulitrovým 500 TR (Testa Rossa).
|
Zdroj: Ferrari
Pinin Farinovy spidery měly volant na pravé straně a před ním nízký větrný štítek.
|
Zdroj: Ferrari
Kupé Ferrari 500 Mondial z roku 1954 vyhrálo prestižní trofej Gran Turismo na soutěži elegance v Pebble Beach.
|
Zdroj: Ferrari
Ferrari LaFerrari
|
Zdroj: Ferrari
Ferrari 612 Scaglietti
|
Zdroj: Vyrobce
Ferrari 458 Speciale, 65. autosalon Frankfurt nad Mohanem
|
Zdroj: ctk
U Romeo Ferraris byli tentokrát v úpravách střídmí.
|
Zdroj: Autorevue.cz
Ferrari California T
|
Zdroj: archiv autora
Kupé Ferrari 458 Italia ve své standardní podobě
|
Zdroj: Autorevue.cz
Kupé Ferrari 458 Italia ve své standardní podobě
|
Zdroj: Autorevue.cz
Ferrari 458 Italia
|
Zdroj: Autorevue.cz
Ferrari 458 Italia ve speciální edici pro čínské zákazníky
|
Zdroj: Autorevue.cz
Šlapací Ferrari FXX
|
Zdroj: Profimedia.cz
Ferrari 625 TRC
|
Zdroj: Profimedia.cz
Ferrari 625 TRC
|
Zdroj: Profimedia.cz
Ferrari 625 TRC
|
Zdroj: Profimedia.cz
Ferrari 625 TRC
|
Zdroj: Profimedia.cz
Ferrari 625 TRC
|
Zdroj: Profimedia.cz
Ferrari 625 TRC
|
Zdroj: Profimedia.cz
Ferrari 625 TRC
|
Zdroj: Profimedia.cz
Edo Competition Ferrari Enzo XX
Ferrari F430 Spyder
Ferrari F12 TRS
Ferrari LaFerrari
|
Zdroj: Ferrari
Ferrari 250 GTO Berlinetta z roku 1962
|
Zdroj: classicdriver.com
Ferrari FXX K
Ferrari FXX K
Ferrari FXX K
Ferrari FXX K
|
Zdroj: Autorevue.cz
Ferrari FXX K
|
Zdroj: Autorevue.cz
Ferrari FF zepředu
|
Zdroj: Ferrari
Ferrari 250 GTO
|
Zdroj: profimedia
Ferrari FF
Ferrari 488 GTB
Ferrari 488 GTB
Ferrari 488 GTB
Ferrari 488 GTB
Ferrari 488 GTB
Zavřít