Scagliettiho Monza měla rozvor náprav 2 250 mm a na délku měřila 4 165 mm. Aerodynamiku vylepšovala "kapka" za hlavou řidiče.|
Zdroj: Ferrari
Ferrari 750 Monza z roku 1954 poháněla třílitrová verze Lamprediho motoru z typu 500 Mondial.|
Zdroj: Ferrari
Za sedadlem řidiče umístěném na pravé straně byla opěrka hlavy s kapkovitým krytem.|
Zdroj: Ferrari
Otevřená barchetta Ferrari 500 Mondial s karoserií Scaglietti měla světlomety pod plexisklovými kryty.|
Zdroj: Ferrari
Před dřevěným volantem velkého průměru měl Mondial pětici kruhových přístrojů. Řazení vzadu umístěné čtyřstupňové převodovky bylo na podlaze.|
Zdroj: Ferrari
Ferrari 500 Mondial poháněl Lamprediho řadový čtyřválec s dvěma vačkovými hřídeli v hlavě válců a objemem 1985 cm3.|
Zdroj: Ferrari
Sedadlo spolujezdce na levé straně bylo možné zakrýt plechovým dílem. Zlepšila se tím aerodynamika vozu.|
Zdroj: Ferrari
V roce 1957 vzniklo několik vozů Ferrari 500 TRC s rozvorem prodlouženým na 2 350 mm a karoserií Scaglietti. Používaly je soukromí závodníci.|
Zdroj: Ferrari
Pro závodní sezonu 1956 bylo postaveno 6 vozů Ferrari 860 Monza s karoserií Scaglietti. Vyhrál závody v Rouenu a v Nassau.|
Zdroj: Ferrari
V roce 1956 se na závodních drahách objevil model Ferrari 860 Monza, poháněný čtyřválcem s objemem válců zvětšeným na 3 432 cm3.|
Zdroj: Ferrari
Ferrari 625 LM poháněl 2,5litrový čtyřválec s výkonem 225 koní. K největším úspěchům patří třetí místo v Le Mans 1956.|
Zdroj: Ferrari
S příchodem typu 750 Monza byl menší 500 Mondial nahrazen dvoulitrovým 500 TR (Testa Rossa).|
Zdroj: Ferrari
Pinin Farinovy spidery měly volant na pravé straně a před ním nízký větrný štítek.|
Zdroj: Ferrari
Kupé Ferrari 500 Mondial z roku 1954 vyhrálo prestižní trofej Gran Turismo na soutěži elegance v Pebble Beach.|
Zdroj: Ferrari
Ferrari LaFerrari|
Zdroj: Ferrari
Ferrari 612 Scaglietti|
Zdroj: Vyrobce
Ferrari 458 Speciale, 65. autosalon Frankfurt nad Mohanem|
Zdroj: ctk
U Romeo Ferraris byli tentokrát v úpravách střídmí.|
Zdroj: Autorevue.cz
Ferrari California T|
Zdroj: archiv autora
Kupé Ferrari 458 Italia ve své standardní podobě|
Zdroj: Autorevue.cz
Kupé Ferrari 458 Italia ve své standardní podobě|
Zdroj: Autorevue.cz
Ferrari 458 Italia|
Zdroj: Autorevue.cz
Ferrari 458 Italia ve speciální edici pro čínské zákazníky|
Zdroj: Autorevue.cz
Šlapací Ferrari FXX|
Zdroj: Profimedia.cz
Ferrari 625 TRC|
Zdroj: Profimedia.cz
Ferrari 625 TRC|
Zdroj: Profimedia.cz
Ferrari 625 TRC|
Zdroj: Profimedia.cz
Ferrari 625 TRC|
Zdroj: Profimedia.cz
Ferrari 625 TRC|
Zdroj: Profimedia.cz
Ferrari 625 TRC|
Zdroj: Profimedia.cz
Ferrari 625 TRC|
Zdroj: Profimedia.cz
Edo Competition Ferrari Enzo XX
Ferrari F430 Spyder
Ferrari F12 TRS
Ferrari LaFerrari|
Zdroj: Ferrari
Ferrari 250 GTO Berlinetta z roku 1962|
Zdroj: classicdriver.com