Ferrari uzavírá jednu epochu. Do tří let budou všechny novinky na hybridní pohon

6/50
Přehled fotografií
Zavřít
  • Ferrari LaFerrari
    Ferrari LaFerrari| Zdroj: Ferrari
  • Scagliettiho Monza měla rozvor náprav 2 250 mm a na délku měřila 4 165 mm. Aerodynamiku vylepšovala "kapka" za hlavou řidiče.
    Scagliettiho Monza měla rozvor náprav 2 250 mm a na délku měřila 4 165 mm. Aerodynamiku vylepšovala "kapka" za hlavou řidiče.| Zdroj: Ferrari
  • Ferrari 750 Monza z roku 1954 poháněla třílitrová verze Lamprediho motoru z typu 500 Mondial.
    Ferrari 750 Monza z roku 1954 poháněla třílitrová verze Lamprediho motoru z typu 500 Mondial.| Zdroj: Ferrari
  • Za sedadlem řidiče umístěném na pravé straně byla opěrka hlavy s kapkovitým krytem.
    Za sedadlem řidiče umístěném na pravé straně byla opěrka hlavy s kapkovitým krytem.| Zdroj: Ferrari
  • Otevřená barchetta Ferrari 500 Mondial s karoserií Scaglietti měla světlomety pod plexisklovými kryty.
    Otevřená barchetta Ferrari 500 Mondial s karoserií Scaglietti měla světlomety pod plexisklovými kryty.| Zdroj: Ferrari
  • Před dřevěným volantem velkého průměru měl Mondial pětici kruhových přístrojů. Řazení vzadu umístěné čtyřstupňové převodovky bylo na podlaze.
    Před dřevěným volantem velkého průměru měl Mondial pětici kruhových přístrojů. Řazení vzadu umístěné čtyřstupňové převodovky bylo na podlaze.| Zdroj: Ferrari
  • Ferrari 500 Mondial poháněl Lamprediho řadový čtyřválec s dvěma vačkovými hřídeli v hlavě válců a objemem 1985 cm3.
    Ferrari 500 Mondial poháněl Lamprediho řadový čtyřválec s dvěma vačkovými hřídeli v hlavě válců a objemem 1985 cm3.| Zdroj: Ferrari
  • Sedadlo spolujezdce na levé straně bylo možné zakrýt plechovým dílem. Zlepšila se tím aerodynamika vozu.
    Sedadlo spolujezdce na levé straně bylo možné zakrýt plechovým dílem. Zlepšila se tím aerodynamika vozu.| Zdroj: Ferrari
  • V roce 1957 vzniklo několik vozů Ferrari 500 TRC s rozvorem prodlouženým na 2 350 mm a karoserií Scaglietti. Používaly je soukromí závodníci.
    V roce 1957 vzniklo několik vozů Ferrari 500 TRC s rozvorem prodlouženým na 2 350 mm a karoserií Scaglietti. Používaly je soukromí závodníci.| Zdroj: Ferrari
  • Pro závodní sezonu 1956 bylo postaveno 6 vozů Ferrari 860 Monza s karoserií Scaglietti. Vyhrál závody v Rouenu a v Nassau.
    Pro závodní sezonu 1956 bylo postaveno 6 vozů Ferrari 860 Monza s karoserií Scaglietti. Vyhrál závody v Rouenu a v Nassau.| Zdroj: Ferrari
  • V roce 1956 se na závodních drahách objevil model Ferrari 860 Monza, poháněný čtyřválcem s objemem válců zvětšeným na 3 432 cm3.
    V roce 1956 se na závodních drahách objevil model Ferrari 860 Monza, poháněný čtyřválcem s objemem válců zvětšeným na 3 432 cm3.| Zdroj: Ferrari
  • Ferrari 625 LM poháněl 2,5litrový čtyřválec s výkonem 225 koní. K největším úspěchům patří třetí místo v Le Mans 1956.
    Ferrari 625 LM poháněl 2,5litrový čtyřválec s výkonem 225 koní. K největším úspěchům patří třetí místo v Le Mans 1956.| Zdroj: Ferrari
  • S příchodem typu 750 Monza byl menší 500 Mondial nahrazen dvoulitrovým 500 TR (Testa Rossa).
    S příchodem typu 750 Monza byl menší 500 Mondial nahrazen dvoulitrovým 500 TR (Testa Rossa).| Zdroj: Ferrari
  • Pinin Farinovy spidery měly volant na pravé straně a před ním nízký větrný štítek.
    Pinin Farinovy spidery měly volant na pravé straně a před ním nízký větrný štítek.| Zdroj: Ferrari
  • Kupé Ferrari 500 Mondial z roku 1954 vyhrálo prestižní trofej Gran Turismo na soutěži elegance v Pebble Beach.
    Kupé Ferrari 500 Mondial z roku 1954 vyhrálo prestižní trofej Gran Turismo na soutěži elegance v Pebble Beach.| Zdroj: Ferrari
  • Ferrari LaFerrari
    Ferrari LaFerrari| Zdroj: Ferrari
  • Ferrari 612 Scaglietti
    Ferrari 612 Scaglietti| Zdroj: Vyrobce
  • Ferrari  458 Speciale, 65. autosalon Frankfurt nad Mohanem
    Ferrari 458 Speciale, 65. autosalon Frankfurt nad Mohanem| Zdroj: ctk
  • U Romeo Ferraris byli tentokrát v úpravách střídmí.
    U Romeo Ferraris byli tentokrát v úpravách střídmí.| Zdroj: Autorevue.cz
  • Ferrari California T
    Ferrari California T| Zdroj: archiv autora
  • Kupé Ferrari 458 Italia ve své standardní podobě
    Kupé Ferrari 458 Italia ve své standardní podobě| Zdroj: Autorevue.cz
  • Kupé Ferrari 458 Italia ve své standardní podobě
    Kupé Ferrari 458 Italia ve své standardní podobě| Zdroj: Autorevue.cz
  • Ferrari 458 Italia
    Ferrari 458 Italia| Zdroj: Autorevue.cz
  • Ferrari 458 Italia ve speciální edici pro čínské zákazníky
    Ferrari 458 Italia ve speciální edici pro čínské zákazníky| Zdroj: Autorevue.cz
  • Šlapací Ferrari FXX
    Šlapací Ferrari FXX| Zdroj: Profimedia.cz
  • Ferrari 625 TRC
    Ferrari 625 TRC| Zdroj: Profimedia.cz
  • Ferrari 625 TRC
    Ferrari 625 TRC| Zdroj: Profimedia.cz
  • Ferrari 625 TRC
    Ferrari 625 TRC| Zdroj: Profimedia.cz
  • Ferrari 625 TRC
    Ferrari 625 TRC| Zdroj: Profimedia.cz
  • Ferrari 625 TRC
    Ferrari 625 TRC| Zdroj: Profimedia.cz
  • Ferrari 625 TRC
    Ferrari 625 TRC| Zdroj: Profimedia.cz
  • Ferrari 625 TRC
    Ferrari 625 TRC| Zdroj: Profimedia.cz
  • Edo Competition Ferrari Enzo XX
    Edo Competition Ferrari Enzo XX
  • Ferrari F430 Spyder
    Ferrari F430 Spyder
  • Ferrari F12 TRS
    Ferrari F12 TRS
  • Ferrari LaFerrari
    Ferrari LaFerrari| Zdroj: Ferrari
  • Ferrari 250 GTO Berlinetta z roku 1962
    Ferrari 250 GTO Berlinetta z roku 1962| Zdroj: classicdriver.com
  • Ferrari FXX K
    Ferrari FXX K
  • Ferrari FXX K
    Ferrari FXX K
  • Ferrari FXX K
    Ferrari FXX K
  • Ferrari FXX K
    Ferrari FXX K| Zdroj: Autorevue.cz
  • Ferrari FXX K
    Ferrari FXX K| Zdroj: Autorevue.cz
  • Ferrari FF zepředu
    Ferrari FF zepředu| Zdroj: Ferrari
  • Ferrari 250 GTO
    Ferrari 250 GTO| Zdroj: profimedia
  • Ferrari FF
    Ferrari FF
  • Ferrari 488 GTB
    Ferrari 488 GTB
  • Ferrari 488 GTB
    Ferrari 488 GTB
  • Ferrari 488 GTB
    Ferrari 488 GTB
  • Ferrari 488 GTB
    Ferrari 488 GTB
  • Ferrari 488 GTB
    Ferrari 488 GTB
Ferrari LaFerrari
Scagliettiho Monza měla rozvor náprav 2 250 mm a na délku měřila 4 165 mm. Aerodynamiku vylepšovala "kapka" za hlavou řidiče.
Ferrari 750 Monza z roku 1954 poháněla třílitrová verze Lamprediho motoru z typu 500 Mondial.
Za sedadlem řidiče umístěném na pravé straně byla opěrka hlavy s kapkovitým krytem.
Otevřená barchetta Ferrari 500 Mondial s karoserií Scaglietti měla světlomety pod plexisklovými kryty.
Před dřevěným volantem velkého průměru měl Mondial pětici kruhových přístrojů. Řazení vzadu umístěné čtyřstupňové převodovky bylo na podlaze.
Ferrari 500 Mondial poháněl Lamprediho řadový čtyřválec s dvěma vačkovými hřídeli v hlavě válců a objemem 1985 cm3.
Sedadlo spolujezdce na levé straně bylo možné zakrýt plechovým dílem. Zlepšila se tím aerodynamika vozu.
V roce 1957 vzniklo několik vozů Ferrari 500 TRC s rozvorem prodlouženým na 2 350 mm a karoserií Scaglietti. Používaly je soukromí závodníci.
Pro závodní sezonu 1956 bylo postaveno 6 vozů Ferrari 860 Monza s karoserií Scaglietti. Vyhrál závody v Rouenu a v Nassau.
V roce 1956 se na závodních drahách objevil model Ferrari 860 Monza, poháněný čtyřválcem s objemem válců zvětšeným na 3 432 cm3.
Ferrari 625 LM poháněl 2,5litrový čtyřválec s výkonem 225 koní. K největším úspěchům patří třetí místo v Le Mans 1956.
S příchodem typu 750 Monza byl menší 500 Mondial nahrazen dvoulitrovým 500 TR (Testa Rossa).
Pinin Farinovy spidery měly volant na pravé straně a před ním nízký větrný štítek.
Kupé Ferrari 500 Mondial z roku 1954 vyhrálo prestižní trofej Gran Turismo na soutěži elegance v Pebble Beach.
Ferrari LaFerrari
Ferrari 612 Scaglietti
Ferrari  458 Speciale, 65. autosalon Frankfurt nad Mohanem
U Romeo Ferraris byli tentokrát v úpravách střídmí.
Ferrari California T
Kupé Ferrari 458 Italia ve své standardní podobě
Kupé Ferrari 458 Italia ve své standardní podobě
Ferrari 458 Italia
Ferrari 458 Italia ve speciální edici pro čínské zákazníky
Šlapací Ferrari FXX
Ferrari 625 TRC
Ferrari 625 TRC
Ferrari 625 TRC
Ferrari 625 TRC
Ferrari 625 TRC
Ferrari 625 TRC
Ferrari 625 TRC
Edo Competition Ferrari Enzo XX
Ferrari F430 Spyder
Ferrari F12 TRS
Ferrari LaFerrari
Ferrari 250 GTO Berlinetta z roku 1962
Ferrari FXX K
Ferrari FXX K
Ferrari FXX K
Ferrari FXX K
Ferrari FXX K
Ferrari FF zepředu
Ferrari 250 GTO
Ferrari FF
Ferrari 488 GTB
Ferrari 488 GTB
Ferrari 488 GTB
Ferrari 488 GTB
Ferrari 488 GTB