České dráhy prohrály další soud se Škodou Transportation, šlo o možnou podjatost arbitra
4
/
9
Přehled fotografií
Zavřít
Hlavní přednost rychlíkové lokomotivy Škoda 109E spočívá v tom, že může plynule přejíždět území se třemi rozdílnými napájecími systémy. Díky tomu může jezdit rychlostí až 200 kilometrů za hodinu v Česku, v Německu,Rakousku, Polsku, Maďarsku i na Slovensku
|
Zdroj: ctk
Lokomotiva 380.002 , obchodní název Emil Zátopek
|
Zdroj: Jaroslav Charvat www.zelpage.cz, CC BY-SA 3.0, Wiki
lokomotiva Škoda 109E Emil Zátopek
|
Zdroj: Skoda Transportation
Společnost Škoda Transportation představila 27. června na zkušebním polygonu u Velimi lokomotivu řady Emil Zátopek v designu pro německého železničního dopravce Deutsche Bahn. Lokomotiva dokáže jet až dvousetkilometrovou rychlostí.
|
Zdroj: ctk
Společnost Škoda Transportation představila 27. června na zkušebním polygonu u Velimi lokomotivu řady Emil Zátopek v designu pro německého železničního dopravce Deutsche Bahn.
|
Zdroj: ctk
Škoda 109E
|
Zdroj: Skoda
Lokomotiva Škoda 109E
|
Zdroj: Mgr. Jaroslav Charvat via Wikimedia Commons (CC BY-SA 3.0)
Lokomotiva Škoda 109E
|
Zdroj: Skoda Transportation
Lokomotiva Škoda 109E
|
Zdroj: Skoda Transportation
Zavřít