České dráhy prohrály další soud se Škodou Transportation, šlo o možnou podjatost arbitra

7/9
Přehled fotografií
Zavřít
  • Hlavní přednost rychlíkové lokomotivy Škoda 109E spočívá v tom, že může plynule přejíždět území se třemi rozdílnými napájecími systémy. Díky tomu může jezdit rychlostí až 200 kilometrů za hodinu v Česku, v Německu,Rakousku, Polsku, Maďarsku i na Slovensku
    Hlavní přednost rychlíkové lokomotivy Škoda 109E spočívá v tom, že může plynule přejíždět území se třemi rozdílnými napájecími systémy. Díky tomu může jezdit rychlostí až 200 kilometrů za hodinu v Česku, v Německu,Rakousku, Polsku, Maďarsku i na Slovensku| Zdroj: ctk
  • Lokomotiva 380.002 , obchodní název Emil Zátopek
    Lokomotiva 380.002 , obchodní název Emil Zátopek| Zdroj: Jaroslav Charvat www.zelpage.cz, CC BY-SA 3.0, Wiki
  • lokomotiva Škoda 109E Emil Zátopek
    lokomotiva Škoda 109E Emil Zátopek| Zdroj: Skoda Transportation
  • Společnost Škoda Transportation představila 27. června na zkušebním polygonu u Velimi lokomotivu řady Emil Zátopek v designu pro německého železničního dopravce Deutsche Bahn. Lokomotiva dokáže jet až dvousetkilometrovou rychlostí.
    Společnost Škoda Transportation představila 27. června na zkušebním polygonu u Velimi lokomotivu řady Emil Zátopek v designu pro německého železničního dopravce Deutsche Bahn. Lokomotiva dokáže jet až dvousetkilometrovou rychlostí.| Zdroj: ctk
  • Společnost Škoda Transportation představila 27. června na zkušebním polygonu u Velimi lokomotivu řady Emil Zátopek v designu pro německého železničního dopravce Deutsche Bahn.
    Společnost Škoda Transportation představila 27. června na zkušebním polygonu u Velimi lokomotivu řady Emil Zátopek v designu pro německého železničního dopravce Deutsche Bahn.| Zdroj: ctk
  • Škoda 109E
    Škoda 109E| Zdroj: Skoda
  • Lokomotiva Škoda 109E
    Lokomotiva Škoda 109E| Zdroj: Mgr. Jaroslav Charvat via Wikimedia Commons (CC BY-SA 3.0)
  • Lokomotiva Škoda 109E
    Lokomotiva Škoda 109E| Zdroj: Skoda Transportation
  • Lokomotiva Škoda 109E
    Lokomotiva Škoda 109E| Zdroj: Skoda Transportation
Hlavní přednost rychlíkové lokomotivy Škoda 109E spočívá v tom, že může plynule přejíždět území se třemi rozdílnými napájecími systémy. Díky tomu může jezdit rychlostí až 200 kilometrů za hodinu v Česku, v Německu,Rakousku, Polsku, Maďarsku i na Slovensku
Lokomotiva 380.002 , obchodní název Emil Zátopek
lokomotiva Škoda 109E Emil Zátopek
Společnost Škoda Transportation představila 27. června na zkušebním polygonu u Velimi lokomotivu řady Emil Zátopek v designu pro německého železničního dopravce Deutsche Bahn. Lokomotiva dokáže jet až dvousetkilometrovou rychlostí.
Společnost Škoda Transportation představila 27. června na zkušebním polygonu u Velimi lokomotivu řady Emil Zátopek v designu pro německého železničního dopravce Deutsche Bahn.
Škoda 109E
Lokomotiva Škoda 109E
Lokomotiva Škoda 109E
Lokomotiva Škoda 109E