Cerhenický drážní okruh boduje ve světě, zkouší metro pro Peru a shání strojvedoucí
1
/
24
Přehled fotografií
Zavřít
Metro pro Limu od firmy Hitachi Italy (bývalá Ansaldo Breda)
|
Zdroj: VÚŽ
Metro pro Limu od firmy Hitachi Italy
|
Zdroj: VÚŽ
Metro pro Limu od firmy Hitachi Italy (bývalá Ansaldo Breda)
|
Zdroj: VÚŽ
Metro pro Limu od Hitachi Italy
|
Zdroj: VÚŽ
Vysokorychlostní jednotka Deutsche Bahn ICx od Siemensu
|
Zdroj: VÚŽ
Vysokorychlostní jednotka ICx od Siemensu
|
Zdroj: VÚŽ
Vysokorychlostní jednotka ICx od Siemensu
|
Zdroj: VÚŽ
Vysokorychlostní jednotka Siemens ICx pro Deutsche Bahn
|
Zdroj: VÚŽ
Šéf výzkumného ústavu železničních vozidel Antonín Blažek
|
Zdroj: E15 Michal Nosek
Lokomotiva Vectron od Siemensu
|
Zdroj: Michal Nosek
Na okruhu VÚŽ je v předstihu vidět železniční budoucnost
|
Zdroj: Michal Nosek
Kontrast starého s novým, v Cerhenicích si železniční historie váží
|
Zdroj: Michal Nosek
Lokomotiva
|
Zdroj: Michal Nosek
Průjezd ICx od Siemensu
|
Zdroj: Michal Nosek
Zkušební vůz
|
Zdroj: Michal Nosek
Belgické lokomotivy dovezené firmou CZ Loko čekají na rekonstrukci
|
Zdroj: Michal Nosek
Staré návěstidlo slouží jako připomínka starých časů.
|
Zdroj: Michal Nosek
VÚŽ se stará i o drezínu Tatra, kterou přechovává v novém zázemí.
|
Zdroj: Michal Nosek
Lokomotivy Škoda
|
Zdroj: Michal Nosek
Testy procházejí i lokomotivy z Plzně určené pro Bavorsko.
|
Zdroj: Michal Nosek
Červená barva Deutsche Bahn škodováckým lokomotivám sluší.
|
Zdroj: Michal Nosek
Siemensovské Vectrony jsou na okruhu VÚŽ jako doma.
|
Zdroj: Michal Nosek
Vlaky, a soupravy, které testují na polygonu u obce Velim
|
Zdroj: E15 Michal Nosek
Vlaky, a soupravy, které testují na polygonu u obce Velim
|
Zdroj: E15 Michal Nosek
Zavřít