Pohled do historie: kdo vládl na českém trhu před 20 lety?

4/4
Přehled fotografií
Zavřít
  • V dubnu 1985 se nabídka modelů rozšířila o pětidveřový hatchback a čtyřdveřový sedan (na obrázku).
    V dubnu 1985 se nabídka modelů rozšířila o pětidveřový hatchback a čtyřdveřový sedan (na obrázku).| Zdroj: Karel Haas
  • V roce 1988 prošla Corsa A mírným faceliftem, který se dotkl hlavně přední části. Na obrázku je levnější verze Swing.
    V roce 1988 prošla Corsa A mírným faceliftem, který se dotkl hlavně přední části. Na obrázku je levnější verze Swing.| Zdroj: Karel Haas
  • Současně s třídveřovým hatchbackem se začal vyrábět dvoudveřový model se stupňovitou zádí Corsa TR, dlouhý 3955 mm.
    Současně s třídveřovým hatchbackem se začal vyrábět dvoudveřový model se stupňovitou zádí Corsa TR, dlouhý 3955 mm.| Zdroj: Karel Haas
  • Sportovní verzi Corsa GSi poháněl motor 1.6i s výkonem 78 kW (106 k).
    Sportovní verzi Corsa GSi poháněl motor 1.6i s výkonem 78 kW (106 k).| Zdroj: Karel Haas
V dubnu 1985 se nabídka modelů rozšířila o pětidveřový hatchback a čtyřdveřový sedan (na obrázku).
V roce 1988 prošla Corsa A mírným faceliftem, který se dotkl hlavně přední části. Na obrázku je levnější verze Swing.
Současně s třídveřovým hatchbackem se začal vyrábět dvoudveřový model se stupňovitou zádí Corsa TR, dlouhý 3955 mm.
Sportovní verzi Corsa GSi poháněl motor 1.6i s výkonem 78 kW (106 k).