Železniční projekt století: SŽDC dá osm miliard do přestavby ostravského uzlu
2
/
10
Přehled fotografií
Zavřít
Strojní podbíječka Unimat 09-4x4/4S
|
Zdroj: Skanska
Pokladač výhybek a kolejových polí DESEC TL 70
|
Zdroj: Skanska
Pokladač výhybek a kolejových polí DESEC TL 70
|
Zdroj: Skanska
Stavební vlak Strabag Rail
|
Zdroj: Strabag Rail
Kolejový jeřáb GS 150.14 TR
|
Zdroj: GJW-Praha (člen Skupiny EUROVIA CS)
Obnovovací stroj MATISA P95 SR
|
Zdroj: Strabag Rail
Obnovovací stroj MATISA P95 SR
|
Zdroj: Strabag Rail
Obnovovací stroj MATISA P95 SR
|
Zdroj: Strabag Rail
Ilustrační foto bagru
|
Zdroj: ctk
Komfort a rychlost. To jsousynonyma pro rychlovlaktypu pendolino, i kdyžv Česku nemůže plněuplatnit svůj výkon. Za pětlet provozu převezlo sedmsouprav přes čtyři milionycestujících. Největší úspěchslaví na trati Praha–Ostrava
|
Zdroj: mediafax
Zavřít