Železniční projekt století: SŽDC dá osm miliard do přestavby ostravského uzlu

6/10
Přehled fotografií
Zavřít
  • Strojní podbíječka Unimat 09-4x4/4S
    Strojní podbíječka Unimat 09-4x4/4S| Zdroj: Skanska
  • Pokladač výhybek a kolejových polí DESEC TL 70
    Pokladač výhybek a kolejových polí DESEC TL 70| Zdroj: Skanska
  • Pokladač výhybek a kolejových polí DESEC TL 70
    Pokladač výhybek a kolejových polí DESEC TL 70| Zdroj: Skanska
  • Stavební vlak Strabag Rail
    Stavební vlak Strabag Rail| Zdroj: Strabag Rail
  • Kolejový jeřáb GS 150.14 TR
    Kolejový jeřáb GS 150.14 TR| Zdroj: GJW-Praha (člen Skupiny EUROVIA CS)
  • Obnovovací stroj MATISA P95 SR
    Obnovovací stroj MATISA P95 SR| Zdroj: Strabag Rail
  • Obnovovací stroj MATISA P95 SR
    Obnovovací stroj MATISA P95 SR| Zdroj: Strabag Rail
  • Obnovovací stroj MATISA P95 SR
    Obnovovací stroj MATISA P95 SR| Zdroj: Strabag Rail
  • Ilustrační foto bagru
    Ilustrační foto bagru| Zdroj: ctk
  • Komfort a rychlost. To jsousynonyma pro rychlovlaktypu pendolino, i kdyžv Česku nemůže plněuplatnit svůj výkon. Za pětlet provozu převezlo sedmsouprav přes čtyři milionycestujících. Největší úspěchslaví na trati Praha–Ostrava
    Komfort a rychlost. To jsousynonyma pro rychlovlaktypu pendolino, i kdyžv Česku nemůže plněuplatnit svůj výkon. Za pětlet provozu převezlo sedmsouprav přes čtyři milionycestujících. Největší úspěchslaví na trati Praha–Ostrava| Zdroj: mediafax
Strojní podbíječka Unimat 09-4x4/4S
Pokladač výhybek a kolejových polí DESEC TL 70
Pokladač výhybek a kolejových polí DESEC TL 70
Stavební vlak Strabag Rail
Kolejový jeřáb GS 150.14 TR
Obnovovací stroj MATISA P95 SR
Obnovovací stroj MATISA P95 SR
Obnovovací stroj MATISA P95 SR
Ilustrační foto bagru
Komfort a rychlost. To jsousynonyma pro rychlovlaktypu pendolino, i kdyžv Česku nemůže plněuplatnit svůj výkon. Za pětlet provozu převezlo sedmsouprav přes čtyři milionycestujících. Největší úspěchslaví na trati Praha–Ostrava