Do Británie dorazil první nákladní vlak z Číny. Přivezl módu a tašky

7/6
Přehled fotografií
Zavřít
  • Do Velké Británie přijel první přímý nákladní vlak z Číny.
    Do Velké Británie přijel první přímý nákladní vlak z Číny. | Zdroj: ČTK
  • Přes třicet vagonů přivezlo náklad oděvů, tašek a dalšího spotřebního zboží z obchodního centra I-wu ve východočínské provincii Če-ťiang. (ilustrační foto).
    Přes třicet vagonů přivezlo náklad oděvů, tašek a dalšího spotřebního zboží z obchodního centra I-wu ve východočínské provincii Če-ťiang. (ilustrační foto).| Zdroj: CC BY 2.0: Jason White
  • Trasa vede z Číny přes Kazachstán, Rusko, Bělorusko, Polsko, Německo, Belgii a Francii tunelem pod kanálem La Manche do Británie. (ilustrační foto)
    Trasa vede z Číny přes Kazachstán, Rusko, Bělorusko, Polsko, Německo, Belgii a Francii tunelem pod kanálem La Manche do Británie. (ilustrační foto)| Zdroj: archiv
  • Čínské státní železnice již provozují nákladní dopravu mezi Čínou a některými jinými evropskými městy, například Hamburkem a Madridem. (ilustrační foto)
    Čínské státní železnice již provozují nákladní dopravu mezi Čínou a některými jinými evropskými městy, například Hamburkem a Madridem. (ilustrační foto)| Zdroj: Petr Horky
  • Železniční spojení je o čtyři pětiny levnější než letecká přeprava a o třicet dní rychlejší než plavba lodí. (ilustrační foto)
    Železniční spojení je o čtyři pětiny levnější než letecká přeprava a o třicet dní rychlejší než plavba lodí. (ilustrační foto)| Zdroj: mapio.net
  • Bývalý britský premiér David Cameron si Čínu velmi předcházel a jeho plánem bylo udělat z Británie hlavní bránu pro vstup čínských investic na Západ. Jeho nástupkyně Theresa Mayová na něj navazuje.
    Bývalý britský premiér David Cameron si Čínu velmi předcházel a jeho plánem bylo udělat z Británie hlavní bránu pro vstup čínských investic na Západ. Jeho nástupkyně Theresa Mayová na něj navazuje. | Zdroj: ctk/AP
Do Velké Británie přijel první přímý nákladní vlak z Číny.
Přes třicet vagonů přivezlo náklad oděvů, tašek a dalšího spotřebního zboží z obchodního centra I-wu ve východočínské provincii Če-ťiang. (ilustrační foto).
Trasa vede z Číny přes Kazachstán, Rusko, Bělorusko, Polsko, Německo, Belgii a Francii tunelem pod kanálem La Manche do Británie. (ilustrační foto)
Čínské státní železnice již provozují nákladní dopravu mezi Čínou a některými jinými evropskými městy, například Hamburkem a Madridem. (ilustrační foto)
Železniční spojení je o čtyři pětiny levnější než letecká přeprava a o třicet dní rychlejší než plavba lodí. (ilustrační foto)
Bývalý britský premiér David Cameron si Čínu velmi předcházel a jeho plánem bylo udělat z Británie hlavní bránu pro vstup čínských investic na Západ. Jeho nástupkyně Theresa Mayová na něj navazuje.