Vláda rozhodne o budoucnosti rychlotratí v Česku, základní síť vyjde na 645 miliard
1
/
8
Přehled fotografií
Zavřít
železnice
|
Zdroj: Profimedia.cz
První úseky vysokorychlostních tratí se měly začít stavět již nyní.
|
Zdroj: ctk
Pendolino
|
Zdroj: E15
Pendolino třídy 390 společnosti Fiat Ferroviaria, kterou v roce 2000 převzal francouzský Alstom
|
Zdroj: CC BY-ND 2.0: Ray Forster via Flickr
Komfort a rychlost. To jsousynonyma pro rychlovlaktypu pendolino, i kdyžv Česku nemůže plněuplatnit svůj výkon. Za pětlet provozu převezlo sedmsouprav přes čtyři milionycestujících. Největší úspěchslaví na trati Praha–Ostrava
|
Zdroj: mediafax
železnice
|
Zdroj: Profimedia.cz
železnice
|
Zdroj: Profimedia.cz
Vlaky, a soupravy, které testují na polygonu u obce Velim
|
Zdroj: E15 Michal Nosek
Zavřít