Vláda rozhodne o budoucnosti rychlotratí v Česku, základní síť vyjde na 645 miliard

5/8
Přehled fotografií
Zavřít
  • železnice
    železnice| Zdroj: Profimedia.cz
  • První úseky vysokorychlostních tratí se měly začít stavět již nyní.
    První úseky vysokorychlostních tratí se měly začít stavět již nyní.| Zdroj: ctk
  • Pendolino
    Pendolino| Zdroj: E15
  • Pendolino třídy 390 společnosti Fiat Ferroviaria, kterou v roce 2000 převzal francouzský Alstom
    Pendolino třídy 390 společnosti Fiat Ferroviaria, kterou v roce 2000 převzal francouzský Alstom| Zdroj: CC BY-ND 2.0: Ray Forster via Flickr
  • Komfort a rychlost. To jsousynonyma pro rychlovlaktypu pendolino, i kdyžv Česku nemůže plněuplatnit svůj výkon. Za pětlet provozu převezlo sedmsouprav přes čtyři milionycestujících. Největší úspěchslaví na trati Praha–Ostrava
    Komfort a rychlost. To jsousynonyma pro rychlovlaktypu pendolino, i kdyžv Česku nemůže plněuplatnit svůj výkon. Za pětlet provozu převezlo sedmsouprav přes čtyři milionycestujících. Největší úspěchslaví na trati Praha–Ostrava| Zdroj: mediafax
  • železnice
    železnice| Zdroj: Profimedia.cz
  • železnice
    železnice| Zdroj: Profimedia.cz
  • Video placeholder
    Vlaky, a soupravy, které testují na polygonu u obce Velim| Zdroj: E15 Michal Nosek
železnice
První úseky vysokorychlostních tratí se měly začít stavět již nyní.
Pendolino
Pendolino třídy 390 společnosti Fiat Ferroviaria, kterou v roce 2000 převzal francouzský Alstom
Komfort a rychlost. To jsousynonyma pro rychlovlaktypu pendolino, i kdyžv Česku nemůže plněuplatnit svůj výkon. Za pětlet provozu převezlo sedmsouprav přes čtyři milionycestujících. Největší úspěchslaví na trati Praha–Ostrava
železnice
železnice
Vlaky, a soupravy, které testují na polygonu u obce Velim