Moldavě ubylo turistů, vlaky se na poničenou krušnohorskou lokálku vrátí zřejmě v prosinci

5/15
Přehled fotografií
Zavřít
  • Nejistá budoucnost. Vlaky jezdí do Moldavy v Krušných horách už více než 130 let. Nyní ale mají vynucenou pauzu a jejich návrat v nejbližších měsících čekat nelze.
    Nejistá budoucnost. Vlaky jezdí do Moldavy v Krušných horách už více než 130 let. Nyní ale mají vynucenou pauzu a jejich návrat v nejbližších měsících čekat nelze. | Zdroj: ČTK
  • Stačí nadšení. Opravená trať z Velkého Března do Zubrnic na Ústeckuopět přivítala cestující. Začal tam víkendový provoz. Je to vůbec první lokálkav České republice, kterou převzali kompletně do své péče železniční nadšenci.
    Stačí nadšení. Opravená trať z Velkého Března do Zubrnic na Ústeckuopět přivítala cestující. Začal tam víkendový provoz. Je to vůbec první lokálkav České republice, kterou převzali kompletně do své péče železniční nadšenci.| Zdroj: ctk
  • Stanice Lhotka u Mělníka na kokořínské dráze z Mělníka do Mladé Boleslavi
    Stanice Lhotka u Mělníka na kokořínské dráze z Mělníka do Mladé Boleslavi| Zdroj: R.D. - Rolf-Dresden, Wikimedia Commons (CC BY 3.0)
  • Stanice Skalsko na kokořínské lokálce z Mělníka do Mšena (snímek před rekonstrukcí)
    Stanice Skalsko na kokořínské lokálce z Mělníka do Mšena (snímek před rekonstrukcí)| Zdroj: R.D. - Rolf-Dresden, Wikimedia Commons (CC BY 3.0)
  • Vagony řady Bmto na nádraží Praha - Braník na trati Posázavského Pacifiku
    Vagony řady Bmto na nádraží Praha - Braník na trati Posázavského Pacifiku| Zdroj: Elektracentrum via Wikimedia Commons (CC BY-SA 4.0)
  • 500 milionů pro lokálku. Malebná traťz pražského Braníku do Čerčan, známá jako Posázavskýpacifik, se dočká letos v létě nákladné rekonstrukce.Správa železniční dopravní cesty hodlá do dlouhodobězanedbávané lokálky investovat přes půl miliardy korun.
    500 milionů pro lokálku. Malebná traťz pražského Braníku do Čerčan, známá jako Posázavskýpacifik, se dočká letos v létě nákladné rekonstrukce.Správa železniční dopravní cesty hodlá do dlouhodobězanedbávané lokálky investovat přes půl miliardy korun.| Zdroj: profimedia.cz
  • Šumavská železniční trať do Nového údolí: narvaný motorák Regionova
    Šumavská železniční trať do Nového údolí: narvaný motorák Regionova| Zdroj: David Vagaday/E15
  • Šumavská železniční trať do Nového údolí: zastávka ve Stožci
    Šumavská železniční trať do Nového údolí: zastávka ve Stožci| Zdroj: David Vagaday/E15
  • Šumavská železniční trať do Nového údolí: vlak přijíždí do Stožce
    Šumavská železniční trať do Nového údolí: vlak přijíždí do Stožce | Zdroj: David Vagaday/E15
  • Šumavská železniční trať do Nového údolí
    Šumavská železniční trať do Nového údolí| Zdroj: David Vagaday/E15
  • Šumavská železniční trať do Nového údolí
    Šumavská železniční trať do Nového údolí| Zdroj: David Vagaday/E15
  • Šumavská železniční trať do Nového údolí
    Šumavská železniční trať do Nového údolí| Zdroj: David Vagaday/E15
  • Šumavská železniční trať do Nového údolí
    Šumavská železniční trať do Nového údolí| Zdroj: David Vagaday/E15
  • Nové údolí na Šumavě: nejkratší mezinárodní železnice světa
    Nové údolí na Šumavě: nejkratší mezinárodní železnice světa| Zdroj: David Vagaday/E15
  • vykolejený vlak
    vykolejený vlak| Zdroj: ctk
Nejistá budoucnost. Vlaky jezdí do Moldavy v Krušných horách už více než 130 let. Nyní ale mají vynucenou pauzu a jejich návrat v nejbližších měsících čekat nelze.
Stačí nadšení. Opravená trať z Velkého Března do Zubrnic na Ústeckuopět přivítala cestující. Začal tam víkendový provoz. Je to vůbec první lokálkav České republice, kterou převzali kompletně do své péče železniční nadšenci.
Stanice Lhotka u Mělníka na kokořínské dráze z Mělníka do Mladé Boleslavi
Stanice Skalsko na kokořínské lokálce z Mělníka do Mšena (snímek před rekonstrukcí)
Vagony řady Bmto na nádraží Praha - Braník na trati Posázavského Pacifiku
500 milionů pro lokálku. Malebná traťz pražského Braníku do Čerčan, známá jako Posázavskýpacifik, se dočká letos v létě nákladné rekonstrukce.Správa železniční dopravní cesty hodlá do dlouhodobězanedbávané lokálky investovat přes půl miliardy korun.
Šumavská železniční trať do Nového údolí: narvaný motorák Regionova
Šumavská železniční trať do Nového údolí: zastávka ve Stožci
Šumavská železniční trať do Nového údolí: vlak přijíždí do Stožce
Šumavská železniční trať do Nového údolí
Šumavská železniční trať do Nového údolí
Šumavská železniční trať do Nového údolí
Šumavská železniční trať do Nového údolí
Nové údolí na Šumavě: nejkratší mezinárodní železnice světa
vykolejený vlak