Moldavě ubylo turistů, vlaky se na poničenou krušnohorskou lokálku vrátí zřejmě v prosinci
5
/
15
Přehled fotografií
Zavřít
Nejistá budoucnost. Vlaky jezdí do Moldavy v Krušných horách už více než 130 let. Nyní ale mají vynucenou pauzu a jejich návrat v nejbližších měsících čekat nelze.
|
Zdroj: ČTK
Stačí nadšení. Opravená trať z Velkého Března do Zubrnic na Ústeckuopět přivítala cestující. Začal tam víkendový provoz. Je to vůbec první lokálkav České republice, kterou převzali kompletně do své péče železniční nadšenci.
|
Zdroj: ctk
Stanice Lhotka u Mělníka na kokořínské dráze z Mělníka do Mladé Boleslavi
|
Zdroj: R.D. - Rolf-Dresden, Wikimedia Commons (CC BY 3.0)
Stanice Skalsko na kokořínské lokálce z Mělníka do Mšena (snímek před rekonstrukcí)
|
Zdroj: R.D. - Rolf-Dresden, Wikimedia Commons (CC BY 3.0)
Vagony řady Bmto na nádraží Praha - Braník na trati Posázavského Pacifiku
|
Zdroj: Elektracentrum via Wikimedia Commons (CC BY-SA 4.0)
500 milionů pro lokálku. Malebná traťz pražského Braníku do Čerčan, známá jako Posázavskýpacifik, se dočká letos v létě nákladné rekonstrukce.Správa železniční dopravní cesty hodlá do dlouhodobězanedbávané lokálky investovat přes půl miliardy korun.
|
Zdroj: profimedia.cz
Šumavská železniční trať do Nového údolí: narvaný motorák Regionova
|
Zdroj: David Vagaday/E15
Šumavská železniční trať do Nového údolí: zastávka ve Stožci
|
Zdroj: David Vagaday/E15
Šumavská železniční trať do Nového údolí: vlak přijíždí do Stožce
|
Zdroj: David Vagaday/E15
Šumavská železniční trať do Nového údolí
|
Zdroj: David Vagaday/E15
Šumavská železniční trať do Nového údolí
|
Zdroj: David Vagaday/E15
Šumavská železniční trať do Nového údolí
|
Zdroj: David Vagaday/E15
Šumavská železniční trať do Nového údolí
|
Zdroj: David Vagaday/E15
Nové údolí na Šumavě: nejkratší mezinárodní železnice světa
|
Zdroj: David Vagaday/E15
vykolejený vlak
|
Zdroj: ctk
Zavřít