Ceny klasických aut strmě padají, investoři loví jinde

1/11
Přehled fotografií
Zavřít
  • Mercedes-Benz 300 SL (1957)
    Mercedes-Benz 300 SL (1957)| Zdroj: archiv
  • Otevřené dveře připomínaly křídla racka, proto se pro Mercedes-Benz 300 SL (W198 I) vžilo označení Gullwing.
    Otevřené dveře připomínaly křídla racka, proto se pro Mercedes-Benz 300 SL (W198 I) vžilo označení Gullwing.| Zdroj: Karel Haas
  • Před dvouramenným volantem měl typ 190 SL „kapličku“  s velkým otáčkoměrem a rychloměrem, podobnou měl i 300 SL.
    Před dvouramenným volantem měl typ 190 SL „kapličku“ s velkým otáčkoměrem a rychloměrem, podobnou měl i 300 SL.| Zdroj: Karel Haas
  • Mercedes-Benz 300 SL Roadster byl krásný i z ptačí perspektivy. Plátěná skládací střecha byla ukryta za sedadly.
    Mercedes-Benz 300 SL Roadster byl krásný i z ptačí perspektivy. Plátěná skládací střecha byla ukryta za sedadly.| Zdroj: Karel Haas
  • Jeden z restaurovaných vozů 300 SL, který se v roce 1952 zúčastnil 3. ročníku etapového vytrvalostního závodu Carrera Panamericana v Mexiku.
    Jeden z restaurovaných vozů 300 SL, který se v roce 1952 zúčastnil 3. ročníku etapového vytrvalostního závodu Carrera Panamericana v Mexiku.| Zdroj: Karel Haas
  • Berlinetta Speciale měla na bocích za předními koly umístěny velké větrací otvory. Podobné měl Mercedes-Benz 300 SL.
    Berlinetta Speciale měla na bocích za předními koly umístěny velké větrací otvory. Podobné měl Mercedes-Benz 300 SL.| Zdroj: Ferrari
  • Dvoumístný Mercedes-Benz 300 SL Roadster se vyráběl v letech 1957 až 1963.
    Dvoumístný Mercedes-Benz 300 SL Roadster se vyráběl v letech 1957 až 1963.| Zdroj: Karel Haas
  • Krásný exemplář Mercedesu 300 SL bez nárazníků je vystaven v německém dopravním muzeu v Sinsheimu.
    Krásný exemplář Mercedesu 300 SL bez nárazníků je vystaven v německém dopravním muzeu v Sinsheimu.| Zdroj: Karel Haas
  • Mercedes-Benz 300 SL (W194)
    Mercedes-Benz 300 SL (W194)| Zdroj: Karel Haas
  • Carrera Panamericana 1952, Mexiko. Závodní tým Mercedes-Benz (zleva): Hermann Lang, Erwin Grupp, Karl Kling a Hans Klenk, všichni s Mercedesy 300 SL Coupé (W 194), John Fitch a Eugen Geiger s Mercedesem 300 SL ve verzi Roadster (také série W 194).
    Carrera Panamericana 1952, Mexiko. Závodní tým Mercedes-Benz (zleva): Hermann Lang, Erwin Grupp, Karl Kling a Hans Klenk, všichni s Mercedesy 300 SL Coupé (W 194), John Fitch a Eugen Geiger s Mercedesem 300 SL ve verzi Roadster (také série W 194).| Zdroj: Zdeněk Vacek
  • Mezi nejslavnější sportovní vozy značky Mercedes-Benz patří kupé 300 SL. Typ 190 SL s ním sdílí několik společných rysů.
    Mezi nejslavnější sportovní vozy značky Mercedes-Benz patří kupé 300 SL. Typ 190 SL s ním sdílí několik společných rysů.| Zdroj: Karel Haas
Mercedes-Benz 300 SL (1957)
Otevřené dveře připomínaly křídla racka, proto se pro Mercedes-Benz 300 SL (W198 I) vžilo označení Gullwing.
Před dvouramenným volantem měl typ 190 SL „kapličku“  s velkým otáčkoměrem a rychloměrem, podobnou měl i 300 SL.
Mercedes-Benz 300 SL Roadster byl krásný i z ptačí perspektivy. Plátěná skládací střecha byla ukryta za sedadly.
Jeden z restaurovaných vozů 300 SL, který se v roce 1952 zúčastnil 3. ročníku etapového vytrvalostního závodu Carrera Panamericana v Mexiku.
Berlinetta Speciale měla na bocích za předními koly umístěny velké větrací otvory. Podobné měl Mercedes-Benz 300 SL.
Dvoumístný Mercedes-Benz 300 SL Roadster se vyráběl v letech 1957 až 1963.
Krásný exemplář Mercedesu 300 SL bez nárazníků je vystaven v německém dopravním muzeu v Sinsheimu.
Mercedes-Benz 300 SL (W194)
Carrera Panamericana 1952, Mexiko. Závodní tým Mercedes-Benz (zleva): Hermann Lang, Erwin Grupp, Karl Kling a Hans Klenk, všichni s Mercedesy 300 SL Coupé (W 194), John Fitch a Eugen Geiger s Mercedesem 300 SL ve verzi Roadster (také série W 194).
Mezi nejslavnější sportovní vozy značky Mercedes-Benz patří kupé 300 SL. Typ 190 SL s ním sdílí několik společných rysů.