Otevřené dveře připomínaly křídla racka, proto se pro Mercedes-Benz 300 SL (W198 I) vžilo označení Gullwing.|
Zdroj: Karel Haas
Před dvouramenným volantem měl typ 190 SL „kapličku“ s velkým otáčkoměrem a rychloměrem, podobnou měl i 300 SL.|
Zdroj: Karel Haas
Mercedes-Benz 300 SL Roadster byl krásný i z ptačí perspektivy. Plátěná skládací střecha byla ukryta za sedadly.|
Zdroj: Karel Haas
Jeden z restaurovaných vozů 300 SL, který se v roce 1952 zúčastnil 3. ročníku etapového vytrvalostního závodu Carrera Panamericana v Mexiku.|
Zdroj: Karel Haas
Berlinetta Speciale měla na bocích za předními koly umístěny velké větrací otvory. Podobné měl Mercedes-Benz 300 SL.|
Zdroj: Ferrari
Dvoumístný Mercedes-Benz 300 SL Roadster se vyráběl v letech 1957 až 1963.|
Zdroj: Karel Haas
Krásný exemplář Mercedesu 300 SL bez nárazníků je vystaven v německém dopravním muzeu v Sinsheimu.|
Zdroj: Karel Haas
Mercedes-Benz 300 SL (W194)|
Zdroj: Karel Haas
Carrera Panamericana 1952, Mexiko. Závodní tým Mercedes-Benz (zleva): Hermann Lang, Erwin Grupp, Karl Kling a Hans Klenk, všichni s Mercedesy 300 SL Coupé (W 194), John Fitch a Eugen Geiger s Mercedesem 300 SL ve verzi Roadster (také série W 194).|
Zdroj: Zdeněk Vacek
Mezi nejslavnější sportovní vozy značky Mercedes-Benz patří kupé 300 SL. Typ 190 SL s ním sdílí několik společných rysů.|
Zdroj: Karel Haas