Vjezd do Nordfjordurského tunelu. Ražená část je dlouhá 7566 metrů a dva portály 120 a 246 metrů, celková délka díla se tak blíží osmi kilometrům.|
Zdroj: E15 Michal Nosek
Vjezd do Nordfjordurského tunelu. Ražená část je dlouhá 7566 metrů a dva portály 120 a 246 metrů, celková délka díla se tak blíží osmi kilometrům. Profil tunelu je 53 metrů čtverečních a celková cena zakázky byla 9,292 miliardy islandských korun včetně DPH. Bez daně to představovalo 7,404 miliardy islandských korun.|
Zdroj: E15 Michal Nosek
Vjezd do Nordfjordurského tunelu. Ražená část je dlouhá 7566 metrů a dva portály 120 a 246 metrů, celková délka díla se tak blíží osmi kilometrům. Profil tunelu je 53 metrů čtverečních a celková cena zakázky byla 9,292 miliardy islandských korun včetně DPH. Bez daně to představovalo 7,404 miliardy islandských korun.|
Zdroj: E15 Michal Nosek
Nordfjordurský tunel je nejdelší silniční tunel na Islandu, jeho ražená část čítá 7,5 kilometru.|
Zdroj: E15 Michal Nosek
Silnice k starému tunelu v Nordfjurdu|
Zdroj: E15 Michal Nosek
Kostelík slovenských mnichů Kapucínů v Rejdarfjourdoru. Na snímku je obytný dům, ve kterém mniši žijí|
Zdroj: E15 Michal Nosek
Okolí kostelíku slovenských mnichů Kapucínů v Rejdarfjourdoru.|
Zdroj: E15 Michal Nosek
Islandské scenérie|
Zdroj: E15 Michal Nosek
Islandské scenérie|
Zdroj: E15 Michal Nosek
Okolí kostelíku slovenských mnichů Kapucínů v Rejdarfjourdoru.|
Zdroj: E15 Michal Nosek
Okolí kostelíku slovenských mnichů Kapucínů v Rejdarfjourdoru.|
Zdroj: E15 Michal Nosek
Okolí kostelíku slovenských mnichů Kapucínů v Rejdarfjourdoru.|
Zdroj: E15 Michal Nosek
Okolí kostelíku slovenských mnichů Kapucínů v Rejdarfjourdoru.|
Zdroj: E15 Michal Nosek
Starý tunel dosloužil. Nahradila ho moderní stavba Metrostavu|
Zdroj: E15 Michal Nosek
Starý tunel dosloužil. Nahradila ho moderní stavba Metrostavu|
Zdroj: E15 Michal Nosek
Starý tunel dosloužil. Nahradila ho moderní stavba Metrostavu|
Zdroj: E15 Michal Nosek
Starý tunel dosloužil. Nahradila ho moderní stavba Metrostavu|
Zdroj: E15 Michal Nosek
Velvyslanec na Islandu a v Norsku Jaroslav Knot, manažer severských projektů Aleš Gothard, ředitel zahraniční sekce Metrostavu Václav Soukup a stavbyvedoucí Ivan Piršč|
Zdroj: E15 Michal Nosek
Velvyslanec na Islandu a v Norsku Jaroslav Knot, manažer severských projektů Aleš Gothard, ředitel zahraniční sekce Metrostavu Václav Soukup a stavbyvedoucí Ivan Piršč|
Zdroj: E15 Michal Nosek
Islandský ledovec|
Zdroj: E15 Michal Nosek
Velvyslanec na Islandu a v Norsku Jaroslav Knot, manažer severských projektů Aleš Gothard, ředitel zahraniční sekce Metrostavu Václav Soukup a stavbyvedoucí Ivan Piršč|
Zdroj: E15 Michal Nosek
Velvyslanec na Islandu a v Norsku Jaroslav Knot, manažer severských projektů Aleš Gothard, ředitel zahraniční sekce Metrostavu Václav Soukup a stavbyvedoucí Ivan Piršč|
Zdroj: E15 Michal Nosek
Vjezd do Nordfjordurského tunelu. Ražená část je dlouhá 7566 metrů a dva portály 120 a 246 metrů, celková délka díla se tak blíží osmi kilometrům. Profil tunelu je 53 metrů čtverečních a celková cena zakázky byla 9,292 miliardy islandských korun včetně DPH. Bez daně to představovalo 7,404 miliardy islandských korun.|
Zdroj: E15 Michal Nosek
Velvyslanec na Islandu Jaroslav Knot|
Zdroj: E15 Michal Nosek
Stavbyvedoucí Ivan Piršč|
Zdroj: E15 Michal Nosek
Vjezd do Nordfjordurského tunelu. Ražená část je dlouhá 7566 metrů a dva portály 120 a 246 metrů, celková délka díla se tak blíží osmi kilometrům.|
Zdroj: E15 Michal Nosek
Vjezd do Nordfjordurského tunelu. Ražená část je dlouhá 7566 metrů a dva portály 120 a 246 metrů, celková délka díla se tak blíží osmi kilometrům.|
Zdroj: E15 Michal Nosek
Vjezd do Nordfjordurského tunelu. Ražená část je dlouhá 7566 metrů a dva portály 120 a 246 metrů, celková délka díla se tak blíží osmi kilometrům.|
Zdroj: E15 Michal Nosek
Vjezd do Nordfjordurského tunelu. Ražená část je dlouhá 7566 metrů a dva portály 120 a 246 metrů, celková délka díla se tak blíží osmi kilometrům.|
Zdroj: E15 Michal Nosek
Vjezd do Nordfjordurského tunelu. Ražená část je dlouhá 7566 metrů a dva portály 120 a 246 metrů, celková délka díla se tak blíží osmi kilometrům.|
Zdroj: E15 Michal Nosek
Vjezd do Nordfjordurského tunelu. Ražená část je dlouhá 7566 metrů a dva portály 120 a 246 metrů, celková délka díla se tak blíží osmi kilometrům.|
Zdroj: E15 Michal Nosek
Vjezd do Nordfjordurského tunelu. Ražená část je dlouhá 7566 metrů a dva portály 120 a 246 metrů, celková délka díla se tak blíží osmi kilometrům.|
Zdroj: E15 Michal Nosek
Vjezd do Nordfjordurského tunelu. Ražená část je dlouhá 7566 metrů a dva portály 120 a 246 metrů, celková délka díla se tak blíží osmi kilometrům.|
Zdroj: E15 Michal Nosek
Slavností otevření tunelu si nenechaly ujít stovky Islanďanů, kteří zaplnili vjezd do Nordfjordurského tunelu. Ražená část je dlouhá 7566 metrů a dva portály 120 a 246 metrů, celková délka díla se tak blíží osmi kilometrům.|
Zdroj: E15 Michal Nosek
Slavností otevření tunelu si nenechaly ujít stovky Islanďanů, kteří zaplnili vjezd do Nordfjordurského tunelu. Ražená část je dlouhá 7566 metrů a dva portály 120 a 246 metrů, celková délka díla se tak blíží osmi kilometrům.|
Zdroj: E15 Michal Nosek
Slavností otevření tunelu si nenechaly ujít stovky Islanďanů, kteří zaplnili vjezd do Nordfjordurského tunelu. Ražená část je dlouhá 7566 metrů a dva portály 120 a 246 metrů, celková délka díla se tak blíží osmi kilometrům.|
Zdroj: E15 Michal Nosek
Slavností otevření tunelu si nenechaly ujít stovky Islanďanů, kteří zaplnili vjezd do Nordfjordurského tunelu. Ražená část je dlouhá 7566 metrů a dva portály 120 a 246 metrů, celková délka díla se tak blíží osmi kilometrům.|
Zdroj: E15 Michal Nosek
Slavností otevření tunelu si nenechaly ujít stovky Islanďanů, kteří zaplnili vjezd do Nordfjordurského tunelu. Ražená část je dlouhá 7566 metrů a dva portály 120 a 246 metrů, celková délka díla se tak blíží osmi kilometrům.|
Zdroj: E15 Michal Nosek
Slavností otevření tunelu si nenechaly ujít stovky Islanďanů, kteří zaplnili vjezd do Nordfjordurského tunelu. Ražená část je dlouhá 7566 metrů a dva portály 120 a 246 metrů, celková délka díla se tak blíží osmi kilometrům.|
Zdroj: E15 Michal Nosek
Slavností otevření tunelu si nenechaly ujít stovky Islanďanů, kteří zaplnili vjezd do Nordfjordurského tunelu. Ražená část je dlouhá 7566 metrů a dva portály 120 a 246 metrů, celková délka díla se tak blíží osmi kilometrům.|
Zdroj: E15 Michal Nosek
Slavností otevření tunelu si nenechaly ujít stovky Islanďanů, kteří zaplnili vjezd do Nordfjordurského tunelu. Ražená část je dlouhá 7566 metrů a dva portály 120 a 246 metrů, celková délka díla se tak blíží osmi kilometrům.|
Zdroj: E15 Michal Nosek
Slavností otevření tunelu si nenechaly ujít stovky Islanďanů, kteří zaplnili vjezd do Nordfjordurského tunelu. Ražená část je dlouhá 7566 metrů a dva portály 120 a 246 metrů, celková délka díla se tak blíží osmi kilometrům.|
Zdroj: E15 Michal Nosek
Slavností otevření tunelu si nenechaly ujít stovky Islanďanů, kteří zaplnili vjezd do Nordfjordurského tunelu. Ražená část je dlouhá 7566 metrů a dva portály 120 a 246 metrů, celková délka díla se tak blíží osmi kilometrům.|
Zdroj: E15 Michal Nosek
Slavností otevření tunelu si nenechaly ujít stovky Islanďanů, kteří zaplnili vjezd do Nordfjordurského tunelu. Ražená část je dlouhá 7566 metrů a dva portály 120 a 246 metrů, celková délka díla se tak blíží osmi kilometrům.|
Zdroj: E15 Michal Nosek
Slavností otevření tunelu si nenechaly ujít stovky Islanďanů, kteří zaplnili vjezd do Nordfjordurského tunelu. Ražená část je dlouhá 7566 metrů a dva portály 120 a 246 metrů, celková délka díla se tak blíží osmi kilometrům.|
Zdroj: E15 Michal Nosek
Slavností otevření tunelu si nenechaly ujít stovky Islanďanů, kteří zaplnili vjezd do Nordfjordurského tunelu. Ražená část je dlouhá 7566 metrů a dva portály 120 a 246 metrů, celková délka díla se tak blíží osmi kilometrům.|
Zdroj: E15 Michal Nosek
Slavností otevření tunelu si nenechaly ujít stovky Islanďanů, kteří zaplnili vjezd do Nordfjordurského tunelu. Ražená část je dlouhá 7566 metrů a dva portály 120 a 246 metrů, celková délka díla se tak blíží osmi kilometrům.|
Zdroj: E15 Michal Nosek
Nordfjordurský tunel. Ražená část je dlouhá 7566 metrů a dva portály 120 a 246 metrů, celková délka díla se tak blíží osmi kilometrům. Profil tunelu je 53 metrů čtverečních a celková cena zakázky byla 9,292 miliardy islandských korun včetně DPH. Bez daně to představovalo 7,404 miliardy islandských korun. Metrostav z toho měl 65,8 procent, zbytek dostala místní spolupracující firma Sudurverk./ Metrostav měl na starost ražby, izolace a betonové portály. Sudurverk zajišťoval odvoz rubaniny, stavbu komunikací a dopravní enologie včetně osvětlení a ventilací.|
Zdroj: Aleš Richter
Oblastní ředitel Metrostavu pro Skandinávii Aleš Gothard|
Zdroj: Aleš Richter
Panorama hor v okolí Nordfjordurského tunelu|
Zdroj: Aleš Richter
Ivan Piršč, hlavní stavbyvedoucí projektu Nordfjordurský tunel|
Zdroj: Aleš Richter
Pásku přestříhl islandský ministr dopravy spolu s nejstaršími občany obce|
Zdroj: Aleš Richter
Pásku přestříhl islandský ministr dopravy spolu s nejstaršími občany obce|
Zdroj: Aleš Richter
Na slavnostní otevření tunelu se přijely podívat tisíce Islanďanů|
Zdroj: Aleš Richter
Na slavnostní otevření tunelu se přijely podívat tisíce Islanďanů|
Zdroj: Aleš Richter
Ivan Piršč, hlavní stavbyvedoucí projektu Nordfjordurský tunel|
Zdroj: Aleš Richter
Český velvyslanec v Norsku a Islandu Jaroslav Knot|
Zdroj: Aleš Richter
Václav Soukup, ředitel zahraničních projektů skupiny Metrostav|
Zdroj: Aleš Richter
Slavností otevření tunelu si nenechaly ujít stovky Islanďanů, kteří zaplnili vjezd do Nordfjordurského tunelu. Ražená část je dlouhá 7566 metrů a dva portály 120 a 246 metrů, celková délka díla se tak blíží osmi kilometrům.|
Zdroj: E15 Michal Nosek
Slavnostní stříhání pásky|
Zdroj: E15 Michal Nosek