Ivan Piršč, hlavní stavbyvedoucí projektu Nordfjordurský tunel|
Zdroj: Aleš Richter
Velvyslanec na Islandu a v Norsku Jaroslav Knot, manažer severských projektů Aleš Gothard, ředitel zahraniční sekce Metrostavu Václav Soukup a stavbyvedoucí Ivan Piršč|
Zdroj: E15 Michal Nosek
Vjezd do Nordfjordurského tunelu. Ražená část je dlouhá 7566 metrů a dva portály 120 a 246 metrů, celková délka díla se tak blíží osmi kilometrům. Profil tunelu je 53 metrů čtverečních a celková cena zakázky byla 9,292 miliardy islandských korun včetně DPH. Bez daně to představovalo 7,404 miliardy islandských korun.|
Zdroj: E15 Michal Nosek
Razicí stroj Viktorka v Ejpovicích|
Zdroj: Metrostav
Prorážka tunelu v Ejpovicích|
Zdroj: Metrostav
Ražba finského metra v Helsinkách|
Zdroj: Metrostav
Tunel Joberg v Norsku|
Zdroj: Metrostav
Vánoční přestávka po třech měsících|
Zdroj: Tereza Weinerová
Vjezd do Nordfjordurského tunelu. Ražená část je dlouhá 7566 metrů a dva portály 120 a 246 metrů, celková délka díla se tak blíží osmi kilometrům.|
Zdroj: E15 Michal Nosek
Ražba tunelu na Islandu|
Zdroj: Michal Nosek, E15
Ražba tunelu na Islandu|
Zdroj: Michal Nosek, E15
Ražba tunelu na Islandu|
Zdroj: Michal Nosek, E15
Tři lokality na Islandu, kde český Metrostav stavěl nebo bude stavět silniční tunely.|
Zdroj: Metrostav