Tunelářům Česko nestačí. Letos o práci nezavadí, musejí do světa
4
/
18
Přehled fotografií
Zavřít
Profil ejpovického tunelu
|
Zdroj: Metrostav
Ivan Piršč, hlavní stavbyvedoucí projektu Nordfjordurský tunel
|
Zdroj: Aleš Richter
Velvyslanec na Islandu a v Norsku Jaroslav Knot, manažer severských projektů Aleš Gothard, ředitel zahraniční sekce Metrostavu Václav Soukup a stavbyvedoucí Ivan Piršč
|
Zdroj: E15 Michal Nosek
Vjezd do Nordfjordurského tunelu. Ražená část je dlouhá 7566 metrů a dva portály 120 a 246 metrů, celková délka díla se tak blíží osmi kilometrům. Profil tunelu je 53 metrů čtverečních a celková cena zakázky byla 9,292 miliardy islandských korun včetně DPH. Bez daně to představovalo 7,404 miliardy islandských korun.
|
Zdroj: E15 Michal Nosek
Razicí stroj Viktorka v Ejpovicích
|
Zdroj: Metrostav
Prorážka tunelu v Ejpovicích
|
Zdroj: Metrostav
Ražba finského metra v Helsinkách
|
Zdroj: Metrostav
Tunel Joberg v Norsku
|
Zdroj: Metrostav
Vánoční přestávka po třech měsících
|
Zdroj: Tereza Weinerová
Vjezd do Nordfjordurského tunelu. Ražená část je dlouhá 7566 metrů a dva portály 120 a 246 metrů, celková délka díla se tak blíží osmi kilometrům.
|
Zdroj: E15 Michal Nosek
Ražba tunelu na Islandu
|
Zdroj: Michal Nosek, E15
Ražba tunelu na Islandu
|
Zdroj: Michal Nosek, E15
Ražba tunelu na Islandu
|
Zdroj: Michal Nosek, E15
Tři lokality na Islandu, kde český Metrostav stavěl nebo bude stavět silniční tunely.
|
Zdroj: Metrostav
Ražba tunelu na Islandu
|
Zdroj: Michal Nosek, E15
Ražba tunelu na Islandu
|
Zdroj: Michal Nosek, E15
Ražba tunelu na Islandu
|
Zdroj: Michal Nosek, E15
Ražba tunelu na Islandu
|
Zdroj: Michal Nosek, E15
Zavřít