Tunelářům Česko nestačí. Letos o práci nezavadí, musejí do světa

7/18
Přehled fotografií
Zavřít
  • Profil ejpovického tunelu
    Profil ejpovického tunelu| Zdroj: Metrostav
  • Ivan Piršč, hlavní stavbyvedoucí projektu Nordfjordurský tunel
    Ivan Piršč, hlavní stavbyvedoucí projektu Nordfjordurský tunel| Zdroj: Aleš Richter
  • Velvyslanec na Islandu a v Norsku Jaroslav Knot, manažer severských projektů Aleš Gothard, ředitel zahraniční sekce Metrostavu Václav Soukup a stavbyvedoucí Ivan Piršč
    Velvyslanec na Islandu a v Norsku Jaroslav Knot, manažer severských projektů Aleš Gothard, ředitel zahraniční sekce Metrostavu Václav Soukup a stavbyvedoucí Ivan Piršč| Zdroj: E15 Michal Nosek
  • Vjezd do Nordfjordurského tunelu. Ražená část je dlouhá 7566 metrů a dva portály 120 a 246 metrů, celková délka díla se tak blíží osmi kilometrům. Profil tunelu je 53 metrů čtverečních a celková cena zakázky byla 9,292 miliardy islandských korun včetně DPH. Bez daně to představovalo 7,404 miliardy islandských korun.
    Vjezd do Nordfjordurského tunelu. Ražená část je dlouhá 7566 metrů a dva portály 120 a 246 metrů, celková délka díla se tak blíží osmi kilometrům. Profil tunelu je 53 metrů čtverečních a celková cena zakázky byla 9,292 miliardy islandských korun včetně DPH. Bez daně to představovalo 7,404 miliardy islandských korun.| Zdroj: E15 Michal Nosek
  • Razicí stroj Viktorka v Ejpovicích
    Razicí stroj Viktorka v Ejpovicích| Zdroj: Metrostav
  • Prorážka tunelu v Ejpovicích
    Prorážka tunelu v Ejpovicích| Zdroj: Metrostav
  • Ražba finského metra v Helsinkách
    Ražba finského metra v Helsinkách| Zdroj: Metrostav
  • Tunel Joberg v Norsku
    Tunel Joberg v Norsku| Zdroj: Metrostav
  • Vánoční přestávka po třech měsících
    Vánoční přestávka po třech měsících| Zdroj: Tereza Weinerová
  • Vjezd do Nordfjordurského tunelu. Ražená část je dlouhá 7566 metrů a dva portály 120 a 246 metrů, celková délka díla se tak blíží osmi kilometrům.
    Vjezd do Nordfjordurského tunelu. Ražená část je dlouhá 7566 metrů a dva portály 120 a 246 metrů, celková délka díla se tak blíží osmi kilometrům.| Zdroj: E15 Michal Nosek
  • Ražba tunelu na Islandu
    Ražba tunelu na Islandu| Zdroj: Michal Nosek, E15
  • Ražba tunelu na Islandu
    Ražba tunelu na Islandu| Zdroj: Michal Nosek, E15
  • Ražba tunelu na Islandu
    Ražba tunelu na Islandu| Zdroj: Michal Nosek, E15
  • Tři lokality na Islandu, kde český Metrostav stavěl nebo bude stavět silniční tunely.
    Tři lokality na Islandu, kde český Metrostav stavěl nebo bude stavět silniční tunely.| Zdroj: Metrostav
  • Ražba tunelu na Islandu
    Ražba tunelu na Islandu| Zdroj: Michal Nosek, E15
  • Ražba tunelu na Islandu
    Ražba tunelu na Islandu| Zdroj: Michal Nosek, E15
  • Ražba tunelu na Islandu
    Ražba tunelu na Islandu| Zdroj: Michal Nosek, E15
  • Ražba tunelu na Islandu
    Ražba tunelu na Islandu| Zdroj: Michal Nosek, E15
Profil ejpovického tunelu
Ivan Piršč, hlavní stavbyvedoucí projektu Nordfjordurský tunel
Velvyslanec na Islandu a v Norsku Jaroslav Knot, manažer severských projektů Aleš Gothard, ředitel zahraniční sekce Metrostavu Václav Soukup a stavbyvedoucí Ivan Piršč
Vjezd do Nordfjordurského tunelu. Ražená část je dlouhá 7566 metrů a dva portály 120 a 246 metrů, celková délka díla se tak blíží osmi kilometrům. Profil tunelu je 53 metrů čtverečních a celková cena zakázky byla 9,292 miliardy islandských korun včetně DPH. Bez daně to představovalo 7,404 miliardy islandských korun.
Razicí stroj Viktorka v Ejpovicích
Prorážka tunelu v Ejpovicích
Ražba finského metra v Helsinkách
Tunel Joberg v Norsku
Vánoční přestávka po třech měsících
Vjezd do Nordfjordurského tunelu. Ražená část je dlouhá 7566 metrů a dva portály 120 a 246 metrů, celková délka díla se tak blíží osmi kilometrům.
Ražba tunelu na Islandu
Ražba tunelu na Islandu
Ražba tunelu na Islandu
Tři lokality na Islandu, kde český Metrostav stavěl nebo bude stavět silniční tunely.
Ražba tunelu na Islandu
Ražba tunelu na Islandu
Ražba tunelu na Islandu
Ražba tunelu na Islandu