Montážní hala v prostějovské Četetě|
Zdroj: E15- Michal Nosek
Před distribucí projdou stroje důkladnou výstupní kontrolou|
Zdroj: E15- Michal Nosek
Propracované detaily palubní desky|
Zdroj: E15- Michal Nosek
Počítačová analytika|
Zdroj: E15- Michal Nosek
Do Prostějova se na elektroskútry přijeli podívat majitelé tradičních "prasátek"|
Zdroj: E15- Michal Nosek
Do Prostějova se na elektroskútry přijeli podívat majitelé tradičních "prasátek"|
Zdroj: E15- Michal Nosek
Do Prostějova se na elektroskútry přijeli podívat majitelé tradičních "prasátek"|
Zdroj: E15- Michal Nosek
Do Prostějova se na elektroskútry přijeli podívat majitelé tradičních "prasátek"|
Zdroj: E15- Michal Nosek
Počítačová diagnostika|
Zdroj: E15- Michal Nosek
Nová Čezeta|
Zdroj: Facebookovy profil Cezeta
Majitel prostějovské Čezety Neil Eamon Smith|
Zdroj: E15- Michal Nosek
Práci mechaniků řídí výrobní mistr Vít Přecechtěl|
Zdroj: E15- Michal Nosek
Tripol ze 30. let je jedním z prvních kol vyráběných v Rokycanech. Tehdy měl jednotný rám 57 centimetrů a převodník o 52 zubech.|
Zdroj: Blesk, Michal Protivanský
Tímto prospektem lákala továrna zákazníky ke koupi Favoritu v roce 1957.|
Zdroj: Blesk, Michal Protivanský
Milióntý Favorit F26 (na fotografii č. 12) vyjel z rokycanské dílny 24. srpna 1978. Do konce roku 313 zaměstnanců vyrobilo celkem přes 60 tisíc kol.|
Zdroj: Blesk, Michal Protivanský
Favorit B2 z roku 1978. Na podobném 20krát obhájili mistrovství světa v kolové bratři Pospíšilové, naposledy roku 1988.|
Zdroj: Blesk, Michal Protivanský
Favorit „koza“ z roku 1982 (číslo 33) patří mezi dráhová kola. Aerodynamicky lépe fungující kola však tehdy vedení firmy zavrhlo, svět je objevil patnáct let poté.|
Zdroj: Blesk, Michal Protivanský
Takhle vypadaly Favority v 90. letech, kdy pomalu jejich éra končila. Druhý v řadě je pseudofavorit východoasijské výroby pouze polepený značkou.|
Zdroj: Blesk, Michal Protivanský
Výstavu uzavírají současné modely znovu oživené značky, například letošní Favorit Aviator. Podobné kolo vyjde na zhruba 60 tisíc korun.|
Zdroj: Blesk, Michal Protivanský
Nová kola značky Favorit.|
Zdroj: Favorit
Prezident Miloš Zeman dostal od plzeňského hejtmana Josefa Bernarda kolo Favorit|
Zdroj: ČTK/Miroslav Chaloupka
Šlápněte do pedálu Favorita|
Zdroj: archiv Favorit
Kolo pyšnící se touhle značkou chtěl mít každý kluk vyrůstající v 60., 70. a 80. letech. Teprve pak se stal mužem a patřila mu silnice!|
Zdroj: Blesk, Michal Protivanský
Zaměstnanci původní továrny v Rokycanech zhotovili mimo pracovní dobu i dětské kolo pro vnučku tehdejšího prezidenta Klementa Gottwalda, jeho ženě Martě jej předali 23. února 1949.|
Zdroj: Blesk, Michal Protivanský
Brašnička se základním nářadím a sedlo se speciálně vylisovanou značkou, tak vypadal Favorit v 80. letech.|
Zdroj: Blesk, Michal Protivanský
Čas podle Prim|
Zdroj: archiv Prim
Hodinky PRIM z kolekce Diplomat|
Zdroj: PRIM
zakázkové hodinky Prim|
Zdroj: ctk
Hodinky PRIM Skeleton za 1,2 milionu.|
Zdroj: Foto Elton hodinářská, Incheba
Hodinky z limitované edice Prim Karel IV.|
Zdroj: Foto: J. Pecharová, Elton hodinářská
Boty Botas|
Zdroj: Archiv Botas
Retro remoska...|
Zdroj: Foto Aha! – Daniel Černovský