Češi ujíždějí čím dál víc na retrovlně, lidové značky už ale nejsou pro každého

4/35
Přehled fotografií
Zavřít
  • Nová elektročezeta v akci
    Nová elektročezeta v akci| Zdroj: archiv e15
  • Elektrický skútr Čezeta 506
    Elektrický skútr Čezeta 506| Zdroj: ctk
  • Elektrický skútr Čezeta 506
    Elektrický skútr Čezeta 506| Zdroj: ctk
  • Montážní hala v prostějovské Četetě
    Montážní hala v prostějovské Četetě| Zdroj: E15- Michal Nosek
  • Před distribucí projdou stroje důkladnou výstupní kontrolou
    Před distribucí projdou stroje důkladnou výstupní kontrolou| Zdroj: E15- Michal Nosek
  • Propracované detaily palubní desky
    Propracované detaily palubní desky| Zdroj: E15- Michal Nosek
  • Počítačová analytika
    Počítačová analytika| Zdroj: E15- Michal Nosek
  • Do Prostějova se na elektroskútry přijeli podívat majitelé tradičních "prasátek"
    Do Prostějova se na elektroskútry přijeli podívat majitelé tradičních "prasátek"| Zdroj: E15- Michal Nosek
  • Do Prostějova se na elektroskútry přijeli podívat majitelé tradičních "prasátek"
    Do Prostějova se na elektroskútry přijeli podívat majitelé tradičních "prasátek"| Zdroj: E15- Michal Nosek
  • Do Prostějova se na elektroskútry přijeli podívat majitelé tradičních "prasátek"
    Do Prostějova se na elektroskútry přijeli podívat majitelé tradičních "prasátek"| Zdroj: E15- Michal Nosek
  • Do Prostějova se na elektroskútry přijeli podívat majitelé tradičních "prasátek"
    Do Prostějova se na elektroskútry přijeli podívat majitelé tradičních "prasátek"| Zdroj: E15- Michal Nosek
  • Počítačová diagnostika
    Počítačová diagnostika| Zdroj: E15- Michal Nosek
  • Nová Čezeta
    Nová Čezeta| Zdroj: Facebookovy profil Cezeta
  • Majitel prostějovské Čezety Neil Eamon Smith
    Majitel prostějovské Čezety Neil Eamon Smith| Zdroj: E15- Michal Nosek
  • Práci mechaniků řídí výrobní mistr Vít Přecechtěl
    Práci mechaniků řídí výrobní mistr Vít Přecechtěl| Zdroj: E15- Michal Nosek
  • Tripol ze 30. let je jedním z prvních kol vyráběných v Rokycanech. Tehdy měl jednotný rám 57 centimetrů a převodník o 52 zubech.
    Tripol ze 30. let je jedním z prvních kol vyráběných v Rokycanech. Tehdy měl jednotný rám 57 centimetrů a převodník o 52 zubech.| Zdroj: Blesk, Michal Protivanský
  • Tímto prospektem lákala továrna zákazníky ke koupi Favoritu v roce 1957.
    Tímto prospektem lákala továrna zákazníky ke koupi Favoritu v roce 1957.| Zdroj: Blesk, Michal Protivanský
  • Milióntý Favorit F26 (na fotografii č. 12) vyjel z rokycanské dílny 24. srpna 1978. Do konce roku 313 zaměstnanců vyrobilo celkem přes 60 tisíc kol.
    Milióntý Favorit F26 (na fotografii č. 12) vyjel z rokycanské dílny 24. srpna 1978. Do konce roku 313 zaměstnanců vyrobilo celkem přes 60 tisíc kol.| Zdroj: Blesk, Michal Protivanský
  • Favorit B2 z roku 1978. Na podobném 20krát obhájili mistrovství světa v kolové bratři Pospíšilové, naposledy roku 1988.
    Favorit B2 z roku 1978. Na podobném 20krát obhájili mistrovství světa v kolové bratři Pospíšilové, naposledy roku 1988.| Zdroj: Blesk, Michal Protivanský
  • Favorit „koza“ z roku 1982 (číslo 33) patří mezi dráhová kola. Aerodynamicky lépe fungující kola však tehdy vedení firmy zavrhlo, svět je objevil patnáct let poté.
    Favorit „koza“ z roku 1982 (číslo 33) patří mezi dráhová kola. Aerodynamicky lépe fungující kola však tehdy vedení firmy zavrhlo, svět je objevil patnáct let poté.| Zdroj: Blesk, Michal Protivanský
  • Takhle vypadaly Favority v 90. letech, kdy pomalu jejich éra končila. Druhý v řadě je pseudofavorit východoasijské výroby pouze polepený značkou.
    Takhle vypadaly Favority v 90. letech, kdy pomalu jejich éra končila. Druhý v řadě je pseudofavorit východoasijské výroby pouze polepený značkou.| Zdroj: Blesk, Michal Protivanský
  • Výstavu uzavírají současné modely znovu oživené značky, například letošní Favorit Aviator. Podobné kolo vyjde na zhruba 60 tisíc korun.
    Výstavu uzavírají současné modely znovu oživené značky, například letošní Favorit Aviator. Podobné kolo vyjde na zhruba 60 tisíc korun.| Zdroj: Blesk, Michal Protivanský
  • Nová kola značky Favorit.
    Nová kola značky Favorit.| Zdroj: Favorit
  • Prezident Miloš Zeman dostal od plzeňského hejtmana Josefa Bernarda kolo Favorit
    Prezident Miloš Zeman dostal od plzeňského hejtmana Josefa Bernarda kolo Favorit| Zdroj: ČTK/Miroslav Chaloupka
  • Šlápněte do pedálu Favorita
    Šlápněte do pedálu Favorita| Zdroj: archiv Favorit
  • Kolo pyšnící se touhle značkou chtěl mít každý kluk vyrůstající v 60., 70. a 80. letech. Teprve pak se stal mužem a patřila mu silnice!
    Kolo pyšnící se touhle značkou chtěl mít každý kluk vyrůstající v 60., 70. a 80. letech. Teprve pak se stal mužem a patřila mu silnice!| Zdroj: Blesk, Michal Protivanský
  • Zaměstnanci původní továrny v Rokycanech zhotovili mimo pracovní dobu i dětské kolo pro vnučku tehdejšího prezidenta Klementa Gottwalda, jeho ženě Martě jej předali 23. února 1949.
    Zaměstnanci původní továrny v Rokycanech zhotovili mimo pracovní dobu i dětské kolo pro vnučku tehdejšího prezidenta Klementa Gottwalda, jeho ženě Martě jej předali 23. února 1949.| Zdroj: Blesk, Michal Protivanský
  • Brašnička se základním nářadím a sedlo se speciálně vylisovanou značkou, tak vypadal Favorit v 80. letech.
    Brašnička se základním nářadím a sedlo se speciálně vylisovanou značkou, tak vypadal Favorit v 80. letech.| Zdroj: Blesk, Michal Protivanský
  • Čas podle Prim
    Čas podle Prim| Zdroj: archiv Prim
  • Hodinky PRIM z kolekce Diplomat
    Hodinky PRIM z kolekce Diplomat| Zdroj: PRIM
  • zakázkové hodinky Prim
    zakázkové hodinky Prim| Zdroj: ctk
  • Hodinky PRIM Skeleton za 1,2 milionu.
    Hodinky PRIM Skeleton za 1,2 milionu.| Zdroj: Foto Elton hodinářská, Incheba
  • Hodinky z limitované edice Prim Karel IV.
    Hodinky z limitované edice Prim Karel IV.| Zdroj: Foto: J. Pecharová, Elton hodinářská
  • Boty Botas
    Boty Botas| Zdroj: Archiv Botas
  • Retro remoska...
    Retro remoska...| Zdroj: Foto Aha! – Daniel Černovský
Nová elektročezeta v akci
Elektrický skútr Čezeta 506
Elektrický skútr Čezeta 506
Montážní hala v prostějovské Četetě
Před distribucí projdou stroje důkladnou výstupní kontrolou
Propracované detaily palubní desky
Počítačová analytika
Do Prostějova se na elektroskútry přijeli podívat majitelé tradičních "prasátek"
Do Prostějova se na elektroskútry přijeli podívat majitelé tradičních "prasátek"
Do Prostějova se na elektroskútry přijeli podívat majitelé tradičních "prasátek"
Do Prostějova se na elektroskútry přijeli podívat majitelé tradičních "prasátek"
Počítačová diagnostika
Nová Čezeta
Majitel prostějovské Čezety Neil Eamon Smith
Práci mechaniků řídí výrobní mistr Vít Přecechtěl
Tripol ze 30. let je jedním z prvních kol vyráběných v Rokycanech. Tehdy měl jednotný rám 57 centimetrů a převodník o 52 zubech.
Tímto prospektem lákala továrna zákazníky ke koupi Favoritu v roce 1957.
Milióntý Favorit F26 (na fotografii č. 12) vyjel z rokycanské dílny 24. srpna 1978. Do konce roku 313 zaměstnanců vyrobilo celkem přes 60 tisíc kol.
Favorit B2 z roku 1978. Na podobném 20krát obhájili mistrovství světa v kolové bratři Pospíšilové, naposledy roku 1988.
Favorit „koza“ z roku 1982 (číslo 33) patří mezi dráhová kola. Aerodynamicky lépe fungující kola však tehdy vedení firmy zavrhlo, svět je objevil patnáct let poté.
Takhle vypadaly Favority v 90. letech, kdy pomalu jejich éra končila. Druhý v řadě je pseudofavorit východoasijské výroby pouze polepený značkou.
Výstavu uzavírají současné modely znovu oživené značky, například letošní Favorit Aviator. Podobné kolo vyjde na zhruba 60 tisíc korun.
Nová kola značky Favorit.
Prezident Miloš Zeman dostal od plzeňského hejtmana Josefa Bernarda kolo Favorit
Šlápněte do pedálu Favorita
Kolo pyšnící se touhle značkou chtěl mít každý kluk vyrůstající v 60., 70. a 80. letech. Teprve pak se stal mužem a patřila mu silnice!
Zaměstnanci původní továrny v Rokycanech zhotovili mimo pracovní dobu i dětské kolo pro vnučku tehdejšího prezidenta Klementa Gottwalda, jeho ženě Martě jej předali 23. února 1949.
Brašnička se základním nářadím a sedlo se speciálně vylisovanou značkou, tak vypadal Favorit v 80. letech.
Čas podle Prim
Hodinky PRIM z kolekce Diplomat
zakázkové hodinky Prim
Hodinky PRIM Skeleton za 1,2 milionu.
Hodinky z limitované edice Prim Karel IV.
Boty Botas
Retro remoska...