Češi ujíždějí čím dál víc na retrovlně, lidové značky už ale nejsou pro každého
5
/
35
Přehled fotografií
Zavřít
Nová elektročezeta v akci
|
Zdroj: archiv e15
Elektrický skútr Čezeta 506
|
Zdroj: ctk
Elektrický skútr Čezeta 506
|
Zdroj: ctk
Montážní hala v prostějovské Četetě
|
Zdroj: E15- Michal Nosek
Před distribucí projdou stroje důkladnou výstupní kontrolou
|
Zdroj: E15- Michal Nosek
Propracované detaily palubní desky
|
Zdroj: E15- Michal Nosek
Počítačová analytika
|
Zdroj: E15- Michal Nosek
Do Prostějova se na elektroskútry přijeli podívat majitelé tradičních "prasátek"
|
Zdroj: E15- Michal Nosek
Do Prostějova se na elektroskútry přijeli podívat majitelé tradičních "prasátek"
|
Zdroj: E15- Michal Nosek
Do Prostějova se na elektroskútry přijeli podívat majitelé tradičních "prasátek"
|
Zdroj: E15- Michal Nosek
Do Prostějova se na elektroskútry přijeli podívat majitelé tradičních "prasátek"
|
Zdroj: E15- Michal Nosek
Počítačová diagnostika
|
Zdroj: E15- Michal Nosek
Nová Čezeta
|
Zdroj: Facebookovy profil Cezeta
Majitel prostějovské Čezety Neil Eamon Smith
|
Zdroj: E15- Michal Nosek
Práci mechaniků řídí výrobní mistr Vít Přecechtěl
|
Zdroj: E15- Michal Nosek
Tripol ze 30. let je jedním z prvních kol vyráběných v Rokycanech. Tehdy měl jednotný rám 57 centimetrů a převodník o 52 zubech.
|
Zdroj: Blesk, Michal Protivanský
Tímto prospektem lákala továrna zákazníky ke koupi Favoritu v roce 1957.
|
Zdroj: Blesk, Michal Protivanský
Milióntý Favorit F26 (na fotografii č. 12) vyjel z rokycanské dílny 24. srpna 1978. Do konce roku 313 zaměstnanců vyrobilo celkem přes 60 tisíc kol.
|
Zdroj: Blesk, Michal Protivanský
Favorit B2 z roku 1978. Na podobném 20krát obhájili mistrovství světa v kolové bratři Pospíšilové, naposledy roku 1988.
|
Zdroj: Blesk, Michal Protivanský
Favorit „koza“ z roku 1982 (číslo 33) patří mezi dráhová kola. Aerodynamicky lépe fungující kola však tehdy vedení firmy zavrhlo, svět je objevil patnáct let poté.
|
Zdroj: Blesk, Michal Protivanský
Takhle vypadaly Favority v 90. letech, kdy pomalu jejich éra končila. Druhý v řadě je pseudofavorit východoasijské výroby pouze polepený značkou.
|
Zdroj: Blesk, Michal Protivanský
Výstavu uzavírají současné modely znovu oživené značky, například letošní Favorit Aviator. Podobné kolo vyjde na zhruba 60 tisíc korun.
|
Zdroj: Blesk, Michal Protivanský
Nová kola značky Favorit.
|
Zdroj: Favorit
Prezident Miloš Zeman dostal od plzeňského hejtmana Josefa Bernarda kolo Favorit
|
Zdroj: ČTK/Miroslav Chaloupka
Šlápněte do pedálu Favorita
|
Zdroj: archiv Favorit
Kolo pyšnící se touhle značkou chtěl mít každý kluk vyrůstající v 60., 70. a 80. letech. Teprve pak se stal mužem a patřila mu silnice!
|
Zdroj: Blesk, Michal Protivanský
Zaměstnanci původní továrny v Rokycanech zhotovili mimo pracovní dobu i dětské kolo pro vnučku tehdejšího prezidenta Klementa Gottwalda, jeho ženě Martě jej předali 23. února 1949.
|
Zdroj: Blesk, Michal Protivanský
Brašnička se základním nářadím a sedlo se speciálně vylisovanou značkou, tak vypadal Favorit v 80. letech.
|
Zdroj: Blesk, Michal Protivanský
Čas podle Prim
|
Zdroj: archiv Prim
Hodinky PRIM z kolekce Diplomat
|
Zdroj: PRIM
zakázkové hodinky Prim
|
Zdroj: ctk
Hodinky PRIM Skeleton za 1,2 milionu.
|
Zdroj: Foto Elton hodinářská, Incheba
Hodinky z limitované edice Prim Karel IV.
|
Zdroj: Foto: J. Pecharová, Elton hodinářská
Boty Botas
|
Zdroj: Archiv Botas
Retro remoska...
|
Zdroj: Foto Aha! – Daniel Černovský
Zavřít