Železniční mosty, které půjdou k zemi, nebo projdou rekonstrukcí
1
/
22
Přehled fotografií
Zavřít
Železniční most v Pňovanech prochází rozsáhlou rekonstrukcí. Ta začala už na začátku roku, na trati je momentálně úplná výluka trvající až do 19. listopadu. Most vede přes přehradu Hracholusky na trati z Pňovan do Bezdružic. Postaven byl v roce 1892.
|
Zdroj: Wikimedia Commons/Parkis
Jedno ze tří ocelových polí mostu Pňovanského mostu
|
Zdroj: Wikimedia Commons/Parkis
Železniční most na Červené přes Vltavu. 250 milionů korun investuje Správa železniční a dopravní cesty do velké rekonstrukce mostu nad orlickou nádrží. Ten byl postaven v letech 1886 až 1889 jako součást tratě mezi Táborem a Pískem a dosud nebyl výrazněji opravován.
|
Zdroj: Wikimedia Commons/PřemyslOtakar
Železniční most na Červené přes Vltavu. 250 milionů korun investuje Správa železniční a dopravní cesty do velké rekonstrukce mostu nad orlickou nádrží. Ten byl postaven v letech 1886 až 1889 jako součást tratě mezi Táborem a Pískem a dosud nebyl výrazněji opravován.
|
Zdroj: Wikimedia Commons/Jindřich Eckert
Železniční most na Červené přes Vltavu. 250 milionů korun investuje Správa železniční a dopravní cesty do velké rekonstrukce mostu nad orlickou nádrží. Ten byl postaven v letech 1886 až 1889 jako součást tratě mezi Táborem a Pískem a dosud nebyl výrazněji opravován.
|
Zdroj: Wikimedia Commons/Jindřich Eckert
Vyšehradský most je památkově chráněný, přesto ho chce SŽDC nahradit novým. Budoucí vývoj je zatím nejistý. Podle závěrů statiků a expertů z ČVUT bude nutné vyměnit až 70 procent prvků ocelové konstrukce.
|
Zdroj: CC BY-SA 3.0: Enfo
Vyšehradský most je památkově chráněný, přesto ho chce SŽDC nahradit novým. Budoucí vývoj je zatím nejistý. Podle závěrů statiků a expertů z ČVUT bude nutné vyměnit až 70 procent prvků ocelové konstrukce.
|
Zdroj: Enfo, Wikimedia Commons (CC BY-SA 3.0)
Vyšehradský most je památkově chráněný, přesto ho chce SŽDC nahradit novým. Budoucí vývoj je zatím nejistý. Podle závěrů statiků a expertů z ČVUT bude nutné vyměnit až 70 procent prvků ocelové konstrukce.
|
Zdroj: Michal Protivanský
V dubnu započaly opravy na lávkách Vyšehradského železničního mostu.
|
Zdroj: Technická správa komunikací
V dubnu započaly opravy na lávkách Vyšehradského železničního mostu.
|
Zdroj: Technická správa komunikací
V dubnu započaly opravy na lávkách Vyšehradského železničního mostu.
|
Zdroj: Technická správa komunikací
Opravy jsou nutné rovněž u železničního mostu v Černošicích.
|
Zdroj: Wikimedia Commons/Aktron
Rekonstrukce Negrelliho viaduktu v Praze se protáhne. Stavaři budou muset kvůli technickému stavu zbourat a znovu postavit 14 mostních kleneb, stav dalších dvou se bude ještě vyhodnocovat. Opravy památkově chráněného viaduktu za celkem 1,4 miliardy korun měly být podle původních předpokladů hotovy na podzim 2019. Termín pro dokončení modernizace se nyní odhaduje na duben 2020.
|
Zdroj: Michal Protivanský, MOBA studio, SUDOP Praha
Rekonstrukce Negrelliho viaduktu v Praze se protáhne. Stavaři budou muset kvůli technickému stavu zbourat a znovu postavit 14 mostních kleneb, stav dalších dvou se bude ještě vyhodnocovat. Opravy památkově chráněného viaduktu za celkem 1,4 miliardy korun měly být podle původních předpokladů hotovy na podzim 2019. Termín pro dokončení modernizace se nyní odhaduje na duben 2020.
|
Zdroj: David Zima
Rekonstrukce Negrelliho viaduktu je v plném proudu.
|
Zdroj: Daniel Vitouš
Rekonstrukce Negrelliho viaduktu je v plném proudu.
|
Zdroj: Alexandr Malachovský
Jedinečný pohled na probíhající opravu Negrelliho viaduktu.
|
Zdroj: Jiří Marek
Jedinečný pohled na probíhající opravu Negrelliho viaduktu.
|
Zdroj: Jiří Marek
Jedinečný pohled na probíhající opravu Negrelliho viaduktu.
|
Zdroj: Jiří Marek
Jedinečný pohled na probíhající opravu Negrelliho viaduktu.
|
Zdroj: Jiří Marek
Jedinečný pohled na probíhající opravu Negrelliho viaduktu.
|
Zdroj: Jiří Marek
Jedinečný pohled na probíhající opravu Negrelliho viaduktu.
|
Zdroj: Jiří Marek
Zavřít