Český samořídicí vlak uspěl v prvních testech

4/16
Zavřít
  • AŽD Praha využívá nízkopodlažní motorovou jednotku RegioSprinter, která bude nasazena na obnovené každodenní lince Litoměřice – Most. Chystaný autonomní vlak bude stejného typu.
    AŽD Praha využívá nízkopodlažní motorovou jednotku RegioSprinter, která bude nasazena na obnovené každodenní lince Litoměřice – Most. Chystaný autonomní vlak bude stejného typu.| Zdroj: AŽD
  • Vzor k přestavbě. Na obdobě osobního vlaku RegioSprinter německého výrobce Siemens-Duewag chtějí české firmy testovat plně autonomní provoz.
    Vzor k přestavbě. Na obdobě osobního vlaku RegioSprinter německého výrobce Siemens-Duewag chtějí české firmy testovat plně autonomní provoz.| Zdroj: CC BY-SA 3.0: Falk2 via Wikimedia Commons
  • Společnost Rio Tinto vozí železnou rudu z dolu Tom Prince do přístavu Cape Lambert na západě kontinentu autonomním vlakem. Trať měří 280 kilometrů.
    Společnost Rio Tinto vozí železnou rudu z dolu Tom Prince do přístavu Cape Lambert na západě kontinentu autonomním vlakem. Trať měří 280 kilometrů.| Zdroj: VTM
  • Společnost Rio Tinto vozí železnou rudu z dolu Tom Prince do přístavu Cape Lambert na západě kontinentu autonomním vlakem. Trať měří 280 kilometrů.
    Společnost Rio Tinto vozí železnou rudu z dolu Tom Prince do přístavu Cape Lambert na západě kontinentu autonomním vlakem. Trať měří 280 kilometrů.| Zdroj: VTM
  • Společnost Rio Tinto vozí železnou rudu z dolu Tom Prince do přístavu Cape Lambert na západě kontinentu autonomním vlakem. Trať měří 280 kilometrů.
    Společnost Rio Tinto vozí železnou rudu z dolu Tom Prince do přístavu Cape Lambert na západě kontinentu autonomním vlakem. Trať měří 280 kilometrů.| Zdroj: VTM
  • Společnost Rio Tinto vozí železnou rudu z dolu Tom Prince do přístavu Cape Lambert na západě kontinentu autonomním vlakem. Trať měří 280 kilometrů.
    Společnost Rio Tinto vozí železnou rudu z dolu Tom Prince do přístavu Cape Lambert na západě kontinentu autonomním vlakem. Trať měří 280 kilometrů.| Zdroj: VTM
  • Společnost Rio Tinto vozí železnou rudu z dolu Tom Prince do přístavu Cape Lambert na západě kontinentu autonomním vlakem. Trať měří 280 kilometrů.
    Společnost Rio Tinto vozí železnou rudu z dolu Tom Prince do přístavu Cape Lambert na západě kontinentu autonomním vlakem. Trať měří 280 kilometrů.| Zdroj: VTM
  • Doly na železnou rudu, kde těží Rio Tinto. Materiál pak odváží autonomní vlak.
    Doly na železnou rudu, kde těží Rio Tinto. Materiál pak odváží autonomní vlak.| Zdroj: CC BY-ND 2.0: s-ron mckellar
  • Doly na železnou rudu, kde těží Rio Tinto. Materiál pak odváží autonomní vlak.
    Doly na železnou rudu, kde těží Rio Tinto. Materiál pak odváží autonomní vlak.
  • S autonomními soupravami se počítá i pro budoucí linku D pražského metra. Zde je vidět vizualizace stanice Libuš.
    S autonomními soupravami se počítá i pro budoucí linku D pražského metra. Zde je vidět vizualizace stanice Libuš.| Zdroj: Metroprojekt
  • S autonomními soupravami se počítá i pro budoucí linku D pražského metra.
    S autonomními soupravami se počítá i pro budoucí linku D pražského metra.| Zdroj: Metroprojekt
  • S autonomními soupravami se počítá i pro budoucí linku D pražského metra. Takto bude vypadat stanice Olbrachtova
    S autonomními soupravami se počítá i pro budoucí linku D pražského metra. Takto bude vypadat stanice Olbrachtova| Zdroj: Metroprojekt
  • S autonomními soupravami se počítá i pro budoucí linku D pražského metra. Takto bude vypadat stanice Nové Dvory
    S autonomními soupravami se počítá i pro budoucí linku D pražského metra. Takto bude vypadat stanice Nové Dvory| Zdroj: Metroprojekt
  • S autonomními soupravami se počítá i pro budoucí linku D pražského metra. Nemocnice Krč
    S autonomními soupravami se počítá i pro budoucí linku D pražského metra. Nemocnice Krč| Zdroj: Metroprojekt
  • S autonomními soupravami se počítá i pro budoucí linku D pražského metra. Náměstí míru
    S autonomními soupravami se počítá i pro budoucí linku D pražského metra. Náměstí míru| Zdroj: Metroprojekt
  • S autonomními soupravami se počítá i pro budoucí linku D pražského metra. Nádraží Krč
    S autonomními soupravami se počítá i pro budoucí linku D pražského metra. Nádraží Krč| Zdroj: Metroprojekt
AŽD Praha využívá nízkopodlažní motorovou jednotku RegioSprinter, která bude nasazena na obnovené každodenní lince Litoměřice – Most. Chystaný autonomní vlak bude stejného typu.
Vzor k přestavbě. Na obdobě osobního vlaku RegioSprinter německého výrobce Siemens-Duewag chtějí české firmy testovat plně autonomní provoz.
Společnost Rio Tinto vozí železnou rudu z dolu Tom Prince do přístavu Cape Lambert na západě kontinentu autonomním vlakem. Trať měří 280 kilometrů.
Společnost Rio Tinto vozí železnou rudu z dolu Tom Prince do přístavu Cape Lambert na západě kontinentu autonomním vlakem. Trať měří 280 kilometrů.
Společnost Rio Tinto vozí železnou rudu z dolu Tom Prince do přístavu Cape Lambert na západě kontinentu autonomním vlakem. Trať měří 280 kilometrů.
Společnost Rio Tinto vozí železnou rudu z dolu Tom Prince do přístavu Cape Lambert na západě kontinentu autonomním vlakem. Trať měří 280 kilometrů.
Společnost Rio Tinto vozí železnou rudu z dolu Tom Prince do přístavu Cape Lambert na západě kontinentu autonomním vlakem. Trať měří 280 kilometrů.
Doly na železnou rudu, kde těží Rio Tinto. Materiál pak odváží autonomní vlak.
Doly na železnou rudu, kde těží Rio Tinto. Materiál pak odváží autonomní vlak.
S autonomními soupravami se počítá i pro budoucí linku D pražského metra. Zde je vidět vizualizace stanice Libuš.
S autonomními soupravami se počítá i pro budoucí linku D pražského metra.
S autonomními soupravami se počítá i pro budoucí linku D pražského metra. Takto bude vypadat stanice Olbrachtova
S autonomními soupravami se počítá i pro budoucí linku D pražského metra. Takto bude vypadat stanice Nové Dvory
S autonomními soupravami se počítá i pro budoucí linku D pražského metra. Nemocnice Krč
S autonomními soupravami se počítá i pro budoucí linku D pražského metra. Náměstí míru
S autonomními soupravami se počítá i pro budoucí linku D pražského metra. Nádraží Krč