Praha chce dostat městský okruh více pod zem. Podle nové studie budou tunely delší než Blanka
1
/
18
Přehled fotografií
Zavřít
Křižovatka Balabenka, aktuální studie
|
Zdroj: Institut plánování hl. města Prahy
Povltavská, aktuální studie
|
Zdroj: Institut plánování hl. města Prahy
Povltavská, předchozí studie
|
Zdroj: Institut plánování hl. města Prahy
Povltavská, současný stav.
|
Zdroj: Institut plánování hl. města Prahy
Libeňská spojka, aktuální studie
|
Zdroj: Institut plánování hl. města Prahy
Libeňská spojka, předchozí studie
|
Zdroj: Institut plánování hl. města Prahy
Libeňská spojka, aktuální stav
|
Zdroj: Institut plánování hl. města Prahy
Křižovatka Balabenka, předchozí studie
|
Zdroj: Institut plánování hl. města Prahy
Křižovatka Balabenka, současný stav
|
Zdroj: Institut plánování hl. města Prahy
Spojovací, aktuální studie
|
Zdroj: Institut plánování hl. města Prahy
Spojovací, předchozí studie
|
Zdroj: Institut plánování hl. města Prahy
Spojovací, současný stav
|
Zdroj: Institut plánování hl. města Prahy
Malešice, Černokostelecká - aktuální studie
|
Zdroj: Institut plánování hl. města Prahy
Malešice, Černokostelecká - předchozí studie
|
Zdroj: Institut plánování hl. města Prahy
Malešice, Černokostelecká - aktuální stav
|
Zdroj: Institut plánování hl. města Prahy
Dopravní napojení na Jižní spojku - aktuální studie
|
Zdroj: Institut plánování hl. města Prahy
Dopravní napojení na Jižní spojku - předchozí studie
|
Zdroj: Institut plánování hl. města Prahy
Dopravní napojení na Jižní spojku - aktuální stav
|
Zdroj: Institut plánování hl. města Prahy
Zavřít