Mattoni dál odmítá zbourat své reklamní orlice, mění je na umělecká díla

1/8
Zavřít
  • Orel od Míly Fürstové u D5
    Orel od Míly Fürstové u D5| Zdroj: Mattoni 1873
  • Orel od Radka Smětáka u D35 s názvem „Historie vody“
    Orel od Radka Smětáka u D35 s názvem „Historie vody“| Zdroj: Mattoni 1873
  • Orel od Štěpána Rubáše u D8 s názvem „Okno“
    Orel od Štěpána Rubáše u D8 s názvem „Okno“| Zdroj: Mattoni 1873
  • Orel od Jana Hladíka u D5 s názvem „Srna v řepce“
    Orel od Jana Hladíka u D5 s názvem „Srna v řepce“| Zdroj: Mattoni 1873
  • Orel od Lucie Havlové u D1 je inspirován dopravními značkami lemujícími tuto komunikaci
    Orel od Lucie Havlové u D1 je inspirován dopravními značkami lemujícími tuto komunikaci| Zdroj: Mattoni 1873
  • Orel od Míly Fürstové u D1 znázorňuje její vzpomínky na prožitá léta v Česku
    Orel od Míly Fürstové u D1 znázorňuje její vzpomínky na prožitá léta v Česku| Zdroj: Mattoni 1873
  • Původní podoba reklamních orlic
    Původní podoba reklamních orlic| Zdroj: Wikimedia Commons (public domain)
  • Reklama Mattoni
    Reklama Mattoni| Zdroj: Novak Tomas/Euro
Orel od Míly Fürstové u D5
Orel od Radka Smětáka u D35 s názvem „Historie vody“
Orel od Štěpána Rubáše u D8 s názvem „Okno“
Orel od Jana Hladíka u D5 s názvem „Srna v řepce“
Orel od Lucie Havlové u D1 je inspirován dopravními značkami lemujícími tuto komunikaci
Orel od Míly Fürstové u D1 znázorňuje její vzpomínky na prožitá léta v Česku
Původní podoba reklamních orlic
Reklama Mattoni