Návrh stanice Olbrachtova (umělecké ztvárnění Vladimír Kokolia)|
Zdroj: Metroprojekt Praha a.s.
U původních návrhů byly kritizovány vstupy do stanic metra jako jednoduché a bez nápadu. Byly to však jen dočasné návrhy demontovatelných staveb, které mají být nahrazeny budovami. Toto je jeden z případů.|
Zdroj: Metroprojekt Praha a.s.
Upravený návrh stanice Olbrachtova (umělecké ztvárnění Vladimír Kokolia).|
Zdroj: Metroprojekt Praha a.s.
Upravený návrh stanice Olbrachtova (umělecké ztvárnění Vladimír Kokolia).|
Zdroj: Metroprojekt Praha a.s.
Vizualizace navrhovaného rozvoje v oblasti stanice Nemocnice Krč.(vizualizace mají spíš orientační charakter naznačující rozdělení území)|
Zdroj: Metroprojekt Praha a.s.
Pohled od nemocnice. (vizualizace mají spíš orientační charakter naznačující rozdělení území)|
Zdroj: Metroprojekt Praha a.s.
V novém návrhu okolí stanice Nádraží Krč je nyní vestibul pochozí a je součástí veřejného prostoru. (vizualizace mají spíš orientační charakter naznačující rozdělení území)|
Zdroj: Metroprojekt Praha a.s.
Mění se také rozloha a umístění vodní plochy. Součástí návrhu je přes 500 parkovacích stání.|
Zdroj: Metroprojekt Praha a.s.
Upravený návrh stanice Pankrác umělecké (ztvárnění Jakub Nepraš).|
Zdroj: Metroprojekt Praha a.s.
Upravený návrh stanice Pankrác umělecké (ztvárnění Jakub Nepraš).|
Zdroj: Metroprojekt Praha a.s.
Upravený návrh stanice Pankrác umělecké (ztvárnění Jakub Nepraš).|
Zdroj: Metroprojekt Praha a.s.
Upravený návrh stanice Pankrác umělecké (ztvárnění Jakub Nepraš).|
Zdroj: Metroprojekt Praha a.s.