Mimořádný náklad zamířil na dálnici. Obří vrata jedou do slovenského Gabčíkova

1/36
Zavřít
  • Obří vrata se skládají ze dvou křídel a každé z nich tvoří osm ocelových dílů. Protože půjde o nadměrná břemena, transport každého z nich po dálnici D1 proběhne ve spolupráci s Policií ČR a ŘSD ČR.
    Obří vrata se skládají ze dvou křídel a každé z nich tvoří osm ocelových dílů. Protože půjde o nadměrná břemena, transport každého z nich po dálnici D1 proběhne ve spolupráci s Policií ČR a ŘSD ČR.| Zdroj: Metrostav
  • Obří vrata se skládají ze dvou křídel a každé z nich tvoří osm ocelových dílů. Protože půjde o nadměrná břemena, transport každého z nich po dálnici D1 proběhne ve spolupráci s Policií ČR a ŘSD ČR.
    Obří vrata se skládají ze dvou křídel a každé z nich tvoří osm ocelových dílů. Protože půjde o nadměrná břemena, transport každého z nich po dálnici D1 proběhne ve spolupráci s Policií ČR a ŘSD ČR.| Zdroj: Metrostav
  • Obří vrata se skládají ze dvou křídel a každé z nich tvoří osm ocelových dílů. Protože půjde o nadměrná břemena, transport každého z nich po dálnici D1 proběhne ve spolupráci s Policií ČR a ŘSD ČR.
    Obří vrata se skládají ze dvou křídel a každé z nich tvoří osm ocelových dílů. Protože půjde o nadměrná břemena, transport každého z nich po dálnici D1 proběhne ve spolupráci s Policií ČR a ŘSD ČR.| Zdroj: Metrostav
  • Obří vrata se skládají ze dvou křídel a každé z nich tvoří osm ocelových dílů. Protože půjde o nadměrná břemena, transport každého z nich po dálnici D1 proběhne ve spolupráci s Policií ČR a ŘSD ČR.
    Obří vrata se skládají ze dvou křídel a každé z nich tvoří osm ocelových dílů. Protože půjde o nadměrná břemena, transport každého z nich po dálnici D1 proběhne ve spolupráci s Policií ČR a ŘSD ČR.| Zdroj: Metrostav
  • V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
    V pražských Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.| Zdroj: archiv E15, Metrostav
  • V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
    V pražských Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.| Zdroj: archiv E15, Metrostav
  • V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
    V pražských Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.| Zdroj: archiv E15, Metrostav
  • Obří vrata se skládají ze dvou křídel a každé z nich tvoří osm ocelových dílů. Protože půjde o nadměrná břemena, transport každého z nich po dálnici D1 proběhne ve spolupráci s Policií ČR a ŘSD ČR.
    Obří vrata se skládají ze dvou křídel a každé z nich tvoří osm ocelových dílů. Protože půjde o nadměrná břemena, transport každého z nich po dálnici D1 proběhne ve spolupráci s Policií ČR a ŘSD ČR.| Zdroj: Metrostav
  • Obří vrata se skládají ze dvou křídel a každé z nich tvoří osm ocelových dílů. Protože půjde o nadměrná břemena, transport každého z nich po dálnici D1 proběhne ve spolupráci s Policií ČR a ŘSD ČR.
    Obří vrata se skládají ze dvou křídel a každé z nich tvoří osm ocelových dílů. Protože půjde o nadměrná břemena, transport každého z nich po dálnici D1 proběhne ve spolupráci s Policií ČR a ŘSD ČR.| Zdroj: Metrostav
  • V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
    V pražských Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.| Zdroj: archiv E15, Metrostav
  • V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
    V pražských Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.| Zdroj: archiv E15, Metrostav
  • V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
    V pražských Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.| Zdroj: archiv E15, Metrostav
  • V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
    V pražských Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.| Zdroj: archiv E15, Metrostav
  • V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
    V pražských Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.| Zdroj: archiv E15, Metrostav
  • V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
    V pražských Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.| Zdroj: archiv E15, Metrostav
  • V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
    V pražských Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.| Zdroj: archiv E15, Metrostav
  • V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
    V pražských Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.| Zdroj: archiv E15, Metrostav
  • V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
    V pražských Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.| Zdroj: archiv E15, Metrostav
  • V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
    V pražských Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.| Zdroj: archiv E15, Metrostav
  • V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
    V pražských Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.| Zdroj: archiv E15, Metrostav
  • V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
    V pražských Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.| Zdroj: archiv E15, Metrostav
  • V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
    V pražských Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.| Zdroj: archiv E15, Metrostav
  • Velikost jednoho křídla je 22x18 metrů
    Velikost jednoho křídla je 22x18 metrů| Zdroj: archiv E15, Metrostav
  • V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
    V pražských Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.| Zdroj: archiv E15, Metrostav
  • V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
    V pražských Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.| Zdroj: archiv E15, Metrostav
  • Velikost jednoho křídla je 22x18 metrů
    Velikost jednoho křídla je 22x18 metrů| Zdroj: archiv E15, Metrostav
  • Velikost jednoho křídla je 22x18 metrů
    Velikost jednoho křídla je 22x18 metrů| Zdroj: archiv E15, Metrostav
  • V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
    V pražských Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.| Zdroj: archiv E15, Metrostav
  • V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
    V pražských Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.| Zdroj: archiv E15, Metrostav
  • V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
    V pražských Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.| Zdroj: archiv E15, Metrostav
  • V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
    V pražských Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.| Zdroj: archiv E15, Metrostav
  • V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
    V pražských Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.| Zdroj: archiv E15, Metrostav
  • V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
    V pražských Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.| Zdroj: archiv E15, Metrostav
  • V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
    V pražských Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.| Zdroj: archiv E15, Metrostav
  • V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
    V pražských Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.| Zdroj: archiv E15, Metrostav
  • V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
    V pražských Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.| Zdroj: archiv E15, Metrostav
Obří vrata se skládají ze dvou křídel a každé z nich tvoří osm ocelových dílů. Protože půjde o nadměrná břemena, transport každého z nich po dálnici D1 proběhne ve spolupráci s Policií ČR a ŘSD ČR.
Obří vrata se skládají ze dvou křídel a každé z nich tvoří osm ocelových dílů. Protože půjde o nadměrná břemena, transport každého z nich po dálnici D1 proběhne ve spolupráci s Policií ČR a ŘSD ČR.
Obří vrata se skládají ze dvou křídel a každé z nich tvoří osm ocelových dílů. Protože půjde o nadměrná břemena, transport každého z nich po dálnici D1 proběhne ve spolupráci s Policií ČR a ŘSD ČR.
Obří vrata se skládají ze dvou křídel a každé z nich tvoří osm ocelových dílů. Protože půjde o nadměrná břemena, transport každého z nich po dálnici D1 proběhne ve spolupráci s Policií ČR a ŘSD ČR.
V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
Obří vrata se skládají ze dvou křídel a každé z nich tvoří osm ocelových dílů. Protože půjde o nadměrná břemena, transport každého z nich po dálnici D1 proběhne ve spolupráci s Policií ČR a ŘSD ČR.
Obří vrata se skládají ze dvou křídel a každé z nich tvoří osm ocelových dílů. Protože půjde o nadměrná břemena, transport každého z nich po dálnici D1 proběhne ve spolupráci s Policií ČR a ŘSD ČR.
V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
Velikost jednoho křídla je 22x18 metrů
V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
Velikost jednoho křídla je 22x18 metrů
Velikost jednoho křídla je 22x18 metrů
V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.
V pražských  Horních Počernicích vznikají nová masivní ocelová vrata pro vodní dílo Gabčíkovo. Podle Metrostavu se jedná se o největší ocelová vrata v Evropě. O náročnosti konstrukce svědčí, že jedno ze dvou křídel má hmotnost zhruba 570 tun.