Čínské rychlodráhy zažívají obrovský růst, investice jdou do bilionů
6
/
12
Přehled fotografií
Zavřít
Rychlovlaky CRH2C a CR23C, které stojí na základech společnosti Siemens
dieselová lokomotiva z počátku 1990 dosahující maximální rychlosti 120 km/h
Lokomotiva SS8, která v roce 1998 stanovila čínský traťový rekord v hodnotě 240 km/h
Čínský DJF2, který dosáhl rychlosti 292 km/h. Do roku 2010 operoval na jihovýchodě země
SJ2000 švédské produkce, v Číně mezi roky 1998-2007
Vlak čínské prdukce DJJ1, od roku 2008 na lokálních tratích
Osmivozový vlak CRH5
Vlak Maglev pohybující se na magnetickém polštáři, nedaleko šanghajského letiště
Různé typy vlaků na nádraží v Pekingu
Výstavba nádraží v čínském Wu-Chanu
Výstavba železničního mostu mezi Kuej-jangem a Kantonem
Výstavba železničního mostu v Číně
Zavřít