Roční jízdné v pražské MHD může být nejdražší v historii. I tak by ale zůstalo relativně levné

4/8
Zavřít
  • Rok 2015: Linka metra A byla prodloužena do stanice Nemocnice Motol. Roční kupon poprvé zlevnil, a to na 3650 korun
    Rok 2015: Linka metra A byla prodloužena do stanice Nemocnice Motol. Roční kupon poprvé zlevnil, a to na 3650 korun| Zdroj: DPP
  • Rok 1993: Tramvaj číslo 22 staví na Malostranském náměstí stejně jako dnes, ale ruční kupon stojí 170 korun.
    Rok 1993: Tramvaj číslo 22 staví na Malostranském náměstí stejně jako dnes, ale ruční kupon stojí 170 korun.| Zdroj: Infrogmation/Wikimedia Commons
  • Rok 1994: V Praze se objevují první nízkopodlažní autobusy. Roční tramvajenka zdražuje na 2200 korun
    Rok 1994: V Praze se objevují první nízkopodlažní autobusy. Roční tramvajenka zdražuje na 2200 korun| Zdroj: DPP
  • Rok 1996: Praha začíná testovat tramvaje Tatra RT6, které se nakonec neprosadily. Roční jízdné podražilo na 2700 korun
    Rok 1996: Praha začíná testovat tramvaje Tatra RT6, které se nakonec neprosadily. Roční jízdné podražilo na 2700 korun| Zdroj: Tomáš Máca/Wikimedia Commons
  • Rok 1998: V Praze stále jezdí kloubové autobusy Ikarus, třeba na lince 177 s konečnou na Poliklinice Mazurská. Roční kupon zdražil na 3400 korun.
    Rok 1998: V Praze stále jezdí kloubové autobusy Ikarus, třeba na lince 177 s konečnou na Poliklinice Mazurská. Roční kupon zdražil na 3400 korun.| Zdroj: Dezidor/Wikimedia Commons
  • Rok 2000: Roční kupon podražil na 38000 korun
    Rok 2000: Roční kupon podražil na 38000 korun| Zdroj: Wayne77/Wikimedia Commons
  • Rok 2006: Do zkušebního provozu vstupují tramvaje Škoda 14T. Roční jízdné zdražilo na 4150 korun
    Rok 2006: Do zkušebního provozu vstupují tramvaje Škoda 14T. Roční jízdné zdražilo na 4150 korun| Zdroj: DPP
  • Rok 2008: Roční tramvajenka zdražila na 4750 korun, což byla historicky její nejvyšší cena
    Rok 2008: Roční tramvajenka zdražila na 4750 korun, což byla historicky její nejvyšší cena| Zdroj: Firipu/Wikimedia Commons
Rok 2015: Linka metra A byla prodloužena do stanice Nemocnice Motol. Roční kupon poprvé zlevnil, a to na 3650 korun
Rok 1993: Tramvaj číslo 22 staví na Malostranském náměstí stejně jako dnes, ale ruční kupon stojí 170 korun.
Rok 1994: V Praze se objevují první nízkopodlažní autobusy. Roční tramvajenka zdražuje na 2200 korun
Rok 1996: Praha začíná testovat tramvaje Tatra RT6, které se nakonec neprosadily. Roční jízdné podražilo na 2700 korun
Rok 1998: V Praze stále jezdí kloubové autobusy Ikarus, třeba na lince 177 s konečnou na Poliklinice Mazurská. Roční kupon zdražil na 3400 korun.
Rok 2000: Roční kupon podražil na 38000 korun
Rok 2006: Do zkušebního provozu vstupují tramvaje Škoda 14T. Roční jízdné zdražilo na 4150 korun
Rok 2008: Roční tramvajenka zdražila na 4750 korun, což byla historicky její nejvyšší cena