Plynaři volají po nástupu LNG v dopravě. Veřejná podpora má vyjít na miliardy

6/7
Zavřít
  • Iveco Stralis LNG jezdí na zkapalněný zemní plyn.
    Iveco Stralis LNG jezdí na zkapalněný zemní plyn.| Zdroj: AutoProfi
  • Výdejní stojan na LPG v Praze
    Výdejní stojan na LPG v Praze| Zdroj: ČTK/Fotobanka ČTK/Fluger René
  • Firma BORS Břeclav zařadila do své flotily ekologické autobusy pro MHD poháněné dnes už relativně běžným stlačeným plynem CNG. Postavila také plnicí stanici.
    Firma BORS Břeclav zařadila do své flotily ekologické autobusy pro MHD poháněné dnes už relativně běžným stlačeným plynem CNG. Postavila také plnicí stanici.| Zdroj: ČTK/Šálek Václav
  • Stanice na zkapalňování zemního plynu na norském ostrově Melkøya.
    Stanice na zkapalňování zemního plynu na norském ostrově Melkøya.| Zdroj: RWE Dea
  • Scania R LNG 410 jezdí na zkapalněný zemní plyn.
    Scania R LNG 410 jezdí na zkapalněný zemní plyn.| Zdroj: AutoProfi
  • Finský ledoborec Polaris, ve své kategorii nejmodernější na světě, kombinuje naftový pohon s pohonem na zkapalněný zemí plyn LPG.
    Finský ledoborec Polaris, ve své kategorii nejmodernější na světě, kombinuje naftový pohon s pohonem na zkapalněný zemí plyn LPG.| Zdroj: ČTK/AP/Vesa Moilanen
  • Iveco Stralis LNG 460 jezdí na zkapalněný zemní plyn.
    Iveco Stralis LNG 460 jezdí na zkapalněný zemní plyn.| Zdroj: AutoProfi
Iveco Stralis LNG jezdí na zkapalněný zemní plyn.
Výdejní stojan na LPG v Praze
Firma BORS Břeclav zařadila do své flotily ekologické autobusy pro MHD poháněné dnes už relativně běžným stlačeným plynem CNG. Postavila také plnicí stanici.
Stanice na zkapalňování zemního plynu na norském ostrově Melkøya.
Scania R LNG 410 jezdí na zkapalněný zemní plyn.
Finský ledoborec Polaris, ve své kategorii nejmodernější na světě, kombinuje naftový pohon s pohonem na zkapalněný zemí plyn LPG.
Iveco Stralis LNG 460 jezdí na zkapalněný zemní plyn.