Stavbaři si odnesou miliardové „bolestné“ od státu. Pracovali v nouzovém stavu

3/10
Přehled fotografií
Zavřít
  • Opravy na D1 se na jaře kvůli dodatečným nákladům souvisejícím s koronavirem prodražily, stavební firmy by měly dostat od státních investorů ŘSD a Správy železnic jako kompenzaci miliardu korun.
    Opravy na D1 se na jaře kvůli dodatečným nákladům souvisejícím s koronavirem prodražily, stavební firmy by měly dostat od státních investorů ŘSD a Správy železnic jako kompenzaci miliardu korun.| Zdroj: Metrostav
  • Ke každé původní smlouvě vznikne dodatek. „Jasně se řekne, že tím je vypořádána situace kolem covidu navždy, a firma nebude vznášet další požadavky na finance, ani čas,” uvedl šéf Ředitelství silnic a dálnic Radek Mátl.
    Ke každé původní smlouvě vznikne dodatek. „Jasně se řekne, že tím je vypořádána situace kolem covidu navždy, a firma nebude vznášet další požadavky na finance, ani čas,” uvedl šéf Ředitelství silnic a dálnic Radek Mátl.| Zdroj: E15 Michael Tomeš
  • Správa železnic kontroluje, zda stavbaři své nároky adekvátně doložili. Na snímku šéf Správy železnic Jiří Svoboda.
    Správa železnic kontroluje, zda stavbaři své nároky adekvátně doložili. Na snímku šéf Správy železnic Jiří Svoboda.| Zdroj: E15 Michael Tomeš
  • Opravy na D1 se na jaře kvůli dodatečným nákladům souvisejícím s koronavirem prodražily, stavební firmy by měly dostat od státních investorů ŘSD a Správy železnic jako kompenzaci miliardu korun.
    Opravy na D1 se na jaře kvůli dodatečným nákladům souvisejícím s koronavirem prodražily, stavební firmy by měly dostat od státních investorů ŘSD a Správy železnic jako kompenzaci miliardu korun.| Zdroj: Metrostav
  • Opravy na D1 se na jaře kvůli dodatečným nákladům souvisejícím s koronavirem prodražily, stavební firmy by měly dostat od státních investorů ŘSD a Správy železnic jako kompenzaci miliardu korun.
    Opravy na D1 se na jaře kvůli dodatečným nákladům souvisejícím s koronavirem prodražily, stavební firmy by měly dostat od státních investorů ŘSD a Správy železnic jako kompenzaci miliardu korun.| Zdroj: Metrostav
  • Opravy na D1 se na jaře kvůli dodatečným nákladům souvisejícím s koronavirem prodražily, stavební firmy by měly dostat od státních investorů ŘSD a Správy železnic jako kompenzaci miliardu korun.
    Opravy na D1 se na jaře kvůli dodatečným nákladům souvisejícím s koronavirem prodražily, stavební firmy by měly dostat od státních investorů ŘSD a Správy železnic jako kompenzaci miliardu korun.| Zdroj: Metrostav
  • Opravy na D1 se na jaře kvůli dodatečným nákladům souvisejícím s koronavirem prodražily, stavební firmy by měly dostat od státních investorů ŘSD a Správy železnic jako kompenzaci miliardu korun.
    Opravy na D1 se na jaře kvůli dodatečným nákladům souvisejícím s koronavirem prodražily, stavební firmy by měly dostat od státních investorů ŘSD a Správy železnic jako kompenzaci miliardu korun.| Zdroj: Metrostav
  • Opravy na D1 se na jaře kvůli dodatečným nákladům souvisejícím s koronavirem prodražily, stavební firmy by měly dostat od státních investorů ŘSD a Správy železnic jako kompenzaci miliardu korun.
    Opravy na D1 se na jaře kvůli dodatečným nákladům souvisejícím s koronavirem prodražily, stavební firmy by měly dostat od státních investorů ŘSD a Správy železnic jako kompenzaci miliardu korun.| Zdroj: Metrostav
  • Opravy na D1 se na jaře kvůli dodatečným nákladům souvisejícím s koronavirem prodražily, stavební firmy by měly dostat od státních investorů ŘSD a Správy železnic jako kompenzaci miliardu korun.
    Opravy na D1 se na jaře kvůli dodatečným nákladům souvisejícím s koronavirem prodražily, stavební firmy by měly dostat od státních investorů ŘSD a Správy železnic jako kompenzaci miliardu korun.| Zdroj: Metrostav
  • Opravy na D1 se na jaře kvůli dodatečným nákladům souvisejícím s koronavirem prodražily, stavební firmy by měly dostat od státních investorů ŘSD a Správy železnic jako kompenzaci miliardu korun.
    Opravy na D1 se na jaře kvůli dodatečným nákladům souvisejícím s koronavirem prodražily, stavební firmy by měly dostat od státních investorů ŘSD a Správy železnic jako kompenzaci miliardu korun.| Zdroj: E15 Michael Tomeš
Opravy na D1 se na jaře kvůli dodatečným nákladům souvisejícím s koronavirem prodražily, stavební firmy by měly dostat od státních investorů ŘSD a Správy železnic jako kompenzaci miliardu korun.
Ke každé původní smlouvě vznikne dodatek. „Jasně se řekne, že tím je vypořádána situace kolem covidu navždy, a firma nebude vznášet další požadavky na finance, ani čas,” uvedl šéf Ředitelství silnic a dálnic Radek Mátl.
Správa železnic kontroluje, zda stavbaři své nároky adekvátně doložili. Na snímku šéf Správy železnic Jiří Svoboda.
Opravy na D1 se na jaře kvůli dodatečným nákladům souvisejícím s koronavirem prodražily, stavební firmy by měly dostat od státních investorů ŘSD a Správy železnic jako kompenzaci miliardu korun.
Opravy na D1 se na jaře kvůli dodatečným nákladům souvisejícím s koronavirem prodražily, stavební firmy by měly dostat od státních investorů ŘSD a Správy železnic jako kompenzaci miliardu korun.
Opravy na D1 se na jaře kvůli dodatečným nákladům souvisejícím s koronavirem prodražily, stavební firmy by měly dostat od státních investorů ŘSD a Správy železnic jako kompenzaci miliardu korun.
Opravy na D1 se na jaře kvůli dodatečným nákladům souvisejícím s koronavirem prodražily, stavební firmy by měly dostat od státních investorů ŘSD a Správy železnic jako kompenzaci miliardu korun.
Opravy na D1 se na jaře kvůli dodatečným nákladům souvisejícím s koronavirem prodražily, stavební firmy by měly dostat od státních investorů ŘSD a Správy železnic jako kompenzaci miliardu korun.
Opravy na D1 se na jaře kvůli dodatečným nákladům souvisejícím s koronavirem prodražily, stavební firmy by měly dostat od státních investorů ŘSD a Správy železnic jako kompenzaci miliardu korun.
Opravy na D1 se na jaře kvůli dodatečným nákladům souvisejícím s koronavirem prodražily, stavební firmy by měly dostat od státních investorů ŘSD a Správy železnic jako kompenzaci miliardu korun.