V zimním období bylo běžné, že drsné počasí vyřadilo původní silnici z provozu a odřízlo oblast na týdny od civilizace.|
Zdroj: archiv E15
V zimním období bylo běžné, že drsné počasí vyřadilo původní silnici z provozu a odřízlo oblast na týdny od civilizace.|
Zdroj: archiv E15
Dvoupruhový tunel Dýrafjarðargöng dlouhý 5,3 kilometru protíná náhorní rovinu Hrafnseyrarheiði. Pro místní je velmi důležitý, protože propojuje dva fjordy a řidičům zkracuje cestu o více než 30 kilometrů.|
Zdroj: archiv E15
V zimním období bylo běžné, že drsné počasí vyřadilo původní silnici z provozu a odřízlo oblast na týdny od civilizace.|
Zdroj: archiv E15
V zimním období bylo běžné, že drsné počasí vyřadilo původní silnici z provozu a odřízlo oblast na týdny od civilizace.|
Zdroj: archiv E15
V zimním období bylo běžné, že drsné počasí vyřadilo původní silnici z provozu a odřízlo oblast na týdny od civilizace.|
Zdroj: archiv E15
V zimním období bylo běžné, že drsné počasí vyřadilo původní silnici z provozu a odřízlo oblast na týdny od civilizace.|
Zdroj: archiv E15
Tunel v Norsku|
Zdroj: archiv E15
Tunel v Norsku|
Zdroj: archiv E15
Metrostav po opadnutí jarní karantény letecky dopravil do Norska své zaměstnance, aby mohl dokončit most.|
Zdroj: Metrostav
Metrostav po opadnutí jarní karantény letecky dopravil do Norska své zaměstnance, aby mohl dokončit most.|
Zdroj: Metrostav
„Ke konci února 2020 jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.|
Zdroj: Metrostav
„Ke konci února 2020 jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.|
Zdroj: Metrostav
„Ke konci února 2020 jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.|
Zdroj: Metrostav
„Ke konci února 2020 jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.|
Zdroj: Metrostav
„Ke konci února 2020 jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.|
Zdroj: Metrostav
„Ke konci února 2020jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.|
Zdroj: Metrostav
„Ke konci února 2020 jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.|
Zdroj: Metrostav
„Ke konci února 2020 jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.|
Zdroj: Metrostav
Metrostav v Norsku postavil most nad fjordem a dva navazující tunely.|
Zdroj: Metrostav
Metrostav v Norsku postavil most nad fjordem a dva navazující tunely.|
Zdroj: Metrostav
Metrostav v Norsku postavil most nad fjordem a dva navazující tunely.|
Zdroj: Metrostav
Metrostav v Norsku postavil most nad fjordem a dva navazující tunely.|
Zdroj: Metrostav
Metrostav v Norsku postavil most nad fjordem a dva navazující tunely.|
Zdroj: Metrostav
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely.|
Zdroj: Metrostav
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely.|
Zdroj: Metrostav
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely.|
Zdroj: Metrostav
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely.|
Zdroj: Metrostav
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely.|
Zdroj: Metrostav
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely.|
Zdroj: Metrostav
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely.|
Zdroj: Metrostav
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely.|
Zdroj: Metrostav
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely.|
Zdroj: Metrostav
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely.|
Zdroj: Metrostav
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely.|
Zdroj: Metrostav
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely.|
Zdroj: Metrostav
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely.|
Zdroj: Metrostav
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely.|
Zdroj: Metrostav
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely.|
Zdroj: Metrostav
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely.|
Zdroj: Metrostav