Metrostav dokončil extrémní dopravní projekty na Islandu a v Norsku

4/40
Přehled fotografií
Zavřít
  • V zimním období bylo běžné, že drsné počasí vyřadilo původní silnici z provozu a odřízlo oblast na týdny od civilizace.
    V zimním období bylo běžné, že drsné počasí vyřadilo původní silnici z provozu a odřízlo oblast na týdny od civilizace.| Zdroj: archiv E15
  • V zimním období bylo běžné, že drsné počasí vyřadilo původní silnici z provozu a odřízlo oblast na týdny od civilizace.
    V zimním období bylo běžné, že drsné počasí vyřadilo původní silnici z provozu a odřízlo oblast na týdny od civilizace.| Zdroj: archiv E15
  • Dvoupruhový tunel Dýrafjarðargöng dlouhý 5,3 kilometru protíná náhorní rovinu Hrafnseyrarheiði. Pro místní je velmi důležitý, protože propojuje dva fjordy a řidičům zkracuje cestu o více než 30 kilometrů.
    Dvoupruhový tunel Dýrafjarðargöng dlouhý 5,3 kilometru protíná náhorní rovinu Hrafnseyrarheiði. Pro místní je velmi důležitý, protože propojuje dva fjordy a řidičům zkracuje cestu o více než 30 kilometrů.| Zdroj: archiv E15
  • V zimním období bylo běžné, že drsné počasí vyřadilo původní silnici z provozu a odřízlo oblast na týdny od civilizace.
    V zimním období bylo běžné, že drsné počasí vyřadilo původní silnici z provozu a odřízlo oblast na týdny od civilizace.| Zdroj: archiv E15
  • V zimním období bylo běžné, že drsné počasí vyřadilo původní silnici z provozu a odřízlo oblast na týdny od civilizace.
    V zimním období bylo běžné, že drsné počasí vyřadilo původní silnici z provozu a odřízlo oblast na týdny od civilizace.| Zdroj: archiv E15
  • V zimním období bylo běžné, že drsné počasí vyřadilo původní silnici z provozu a odřízlo oblast na týdny od civilizace.
    V zimním období bylo běžné, že drsné počasí vyřadilo původní silnici z provozu a odřízlo oblast na týdny od civilizace.| Zdroj: archiv E15
  • V zimním období bylo běžné, že drsné počasí vyřadilo původní silnici z provozu a odřízlo oblast na týdny od civilizace.
    V zimním období bylo běžné, že drsné počasí vyřadilo původní silnici z provozu a odřízlo oblast na týdny od civilizace.| Zdroj: archiv E15
  • Tunel v Norsku
    Tunel v Norsku| Zdroj: archiv E15
  • Tunel v Norsku
    Tunel v Norsku| Zdroj: archiv E15
  • Metrostav po opadnutí jarní karantény letecky dopravil do Norska své zaměstnance, aby mohl dokončit most.
    Metrostav po opadnutí jarní karantény letecky dopravil do Norska své zaměstnance, aby mohl dokončit most.| Zdroj: Metrostav
  • Metrostav po opadnutí jarní karantény letecky dopravil do Norska své zaměstnance, aby mohl dokončit most.
    Metrostav po opadnutí jarní karantény letecky dopravil do Norska své zaměstnance, aby mohl dokončit most.| Zdroj: Metrostav
  • „Ke konci února 2020 jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.
    „Ke konci února 2020 jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.| Zdroj: Metrostav
  • „Ke konci února 2020  jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.
    „Ke konci února 2020 jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.| Zdroj: Metrostav
  • „Ke konci února 2020  jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.
    „Ke konci února 2020 jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.| Zdroj: Metrostav
  • „Ke konci února 2020 jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.
    „Ke konci února 2020 jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.| Zdroj: Metrostav
  • „Ke konci února 2020 jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.
    „Ke konci února 2020 jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.| Zdroj: Metrostav
  • „Ke konci února 2020jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.
    „Ke konci února 2020jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.| Zdroj: Metrostav
  • „Ke konci února 2020 jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.
    „Ke konci února 2020 jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.| Zdroj: Metrostav
  • „Ke konci února 2020 jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.
    „Ke konci února 2020 jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.| Zdroj: Metrostav
  • Metrostav v Norsku postavil most nad fjordem a dva navazující tunely.
    Metrostav v Norsku postavil most nad fjordem a dva navazující tunely.| Zdroj: Metrostav
  • Metrostav v Norsku postavil most nad fjordem a dva navazující tunely.
    Metrostav v Norsku postavil most nad fjordem a dva navazující tunely.| Zdroj: Metrostav
  • Metrostav v Norsku postavil most nad fjordem a dva navazující tunely.
    Metrostav v Norsku postavil most nad fjordem a dva navazující tunely.| Zdroj: Metrostav
  • Metrostav v Norsku postavil most nad fjordem a dva navazující tunely.
    Metrostav v Norsku postavil most nad fjordem a dva navazující tunely.| Zdroj: Metrostav
  • Metrostav v Norsku postavil most nad fjordem a dva navazující tunely.
    Metrostav v Norsku postavil most nad fjordem a dva navazující tunely.| Zdroj: Metrostav
  • Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely.
    Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely.| Zdroj: Metrostav
  • Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely.
    Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely.| Zdroj: Metrostav
  • Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely.
    Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely.| Zdroj: Metrostav
  • Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely.
    Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely.| Zdroj: Metrostav
  • Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely.
    Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely.| Zdroj: Metrostav
  • Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely.
    Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely.| Zdroj: Metrostav
  • Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely.
    Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely.| Zdroj: Metrostav
  • Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely.
    Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely.| Zdroj: Metrostav
  • Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely.
    Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely.| Zdroj: Metrostav
  • Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely.
    Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely.| Zdroj: Metrostav
  • Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely.
    Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely.| Zdroj: Metrostav
  • Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely.
    Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely.| Zdroj: Metrostav
  • Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely.
    Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely.| Zdroj: Metrostav
  • Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely.
    Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely.| Zdroj: Metrostav
  • Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely.
    Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely.| Zdroj: Metrostav
  • Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely.
    Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely.| Zdroj: Metrostav
V zimním období bylo běžné, že drsné počasí vyřadilo původní silnici z provozu a odřízlo oblast na týdny od civilizace.
V zimním období bylo běžné, že drsné počasí vyřadilo původní silnici z provozu a odřízlo oblast na týdny od civilizace.
Dvoupruhový tunel Dýrafjarðargöng dlouhý 5,3 kilometru protíná náhorní rovinu Hrafnseyrarheiði. Pro místní je velmi důležitý, protože propojuje dva fjordy a řidičům zkracuje cestu o více než 30 kilometrů.
V zimním období bylo běžné, že drsné počasí vyřadilo původní silnici z provozu a odřízlo oblast na týdny od civilizace.
V zimním období bylo běžné, že drsné počasí vyřadilo původní silnici z provozu a odřízlo oblast na týdny od civilizace.
V zimním období bylo běžné, že drsné počasí vyřadilo původní silnici z provozu a odřízlo oblast na týdny od civilizace.
V zimním období bylo běžné, že drsné počasí vyřadilo původní silnici z provozu a odřízlo oblast na týdny od civilizace.
Tunel v Norsku
Tunel v Norsku
Metrostav po opadnutí jarní karantény letecky dopravil do Norska své zaměstnance, aby mohl dokončit most.
Metrostav po opadnutí jarní karantény letecky dopravil do Norska své zaměstnance, aby mohl dokončit most.
„Ke konci února 2020 jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.
„Ke konci února 2020  jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.
„Ke konci února 2020  jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.
„Ke konci února 2020 jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.
„Ke konci února 2020 jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.
„Ke konci února 2020jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.
„Ke konci února 2020 jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.
„Ke konci února 2020 jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.
Metrostav v Norsku postavil most nad fjordem a dva navazující tunely.
Metrostav v Norsku postavil most nad fjordem a dva navazující tunely.
Metrostav v Norsku postavil most nad fjordem a dva navazující tunely.
Metrostav v Norsku postavil most nad fjordem a dva navazující tunely.
Metrostav v Norsku postavil most nad fjordem a dva navazující tunely.
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely.
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely.
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely.
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely.
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely.
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely.
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely.
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely.
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely.
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely.
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely.
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely.
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely.
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely.
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely.
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely.