Ražba pomocí tunelového bagru Blue Badger|
Zdroj: Metrostav
Nová linka má už provozovanou trasu C těsně podcházet u křižovatky ulic Na Strži a Budějovická.|
Zdroj: Metrostav
Nová linka má už provozovanou trasu C těsně podcházet u křižovatky ulic Na Strži a Budějovická.|
Zdroj: Metrostav
Z šachty s vnitřním průměrem 7,6 metru prochází přístupová štola dlouhá zhruba 25 metrů, na kterou navazuje esovitě zahnutá štola měřící 91 metrů.|
Zdroj: Metrostav
Průzkumy jsou nutné, projekt počítá s velmi nepříznivými geologickými podmínkami.|
Zdroj: Metrostav
Průzkumy jsou nutné, projekt počítá s velmi nepříznivými geologickými podmínkami.|
Zdroj: Metrostav
Ražba pomocí tunelového bagru Blue Badger|
Zdroj: Metrostav
Ražba pomocí tunelového bagru Blue Badger|
Zdroj: Metrostav
Ražba pomocí tunelového bagru Blue Badger|
Zdroj: Metrostav
Ražba pomocí tunelového bagru Blue Badger|
Zdroj: Metrostav
Průzkumy jsou nutné, projekt počítá s velmi nepříznivými geologickými podmínkami.|
Zdroj: Metrostav