OBRAZEM: Geologický průzkum pro výstavbu metra D bude hotový v létě
5
/
11
Přehled fotografií
Zavřít
Ražba pomocí tunelového bagru Blue Badger
|
Zdroj: Metrostav
Nová linka má už provozovanou trasu C těsně podcházet u křižovatky ulic Na Strži a Budějovická.
|
Zdroj: Metrostav
Nová linka má už provozovanou trasu C těsně podcházet u křižovatky ulic Na Strži a Budějovická.
|
Zdroj: Metrostav
Z šachty s vnitřním průměrem 7,6 metru prochází přístupová štola dlouhá zhruba 25 metrů, na kterou navazuje esovitě zahnutá štola měřící 91 metrů.
|
Zdroj: Metrostav
Průzkumy jsou nutné, projekt počítá s velmi nepříznivými geologickými podmínkami.
|
Zdroj: Metrostav
Průzkumy jsou nutné, projekt počítá s velmi nepříznivými geologickými podmínkami.
|
Zdroj: Metrostav
Ražba pomocí tunelového bagru Blue Badger
|
Zdroj: Metrostav
Ražba pomocí tunelového bagru Blue Badger
|
Zdroj: Metrostav
Ražba pomocí tunelového bagru Blue Badger
|
Zdroj: Metrostav
Ražba pomocí tunelového bagru Blue Badger
|
Zdroj: Metrostav
Průzkumy jsou nutné, projekt počítá s velmi nepříznivými geologickými podmínkami.
|
Zdroj: Metrostav
Zavřít