OBRAZEM: Geologický průzkum pro výstavbu metra D bude hotový v létě

7/11
Přehled fotografií
Zavřít
  • Ražba pomocí tunelového bagru Blue Badger
    Ražba pomocí tunelového bagru Blue Badger| Zdroj: Metrostav
  • Nová linka má už provozovanou trasu C těsně podcházet u křižovatky ulic Na Strži a Budějovická.
    Nová linka má už provozovanou trasu C těsně podcházet u křižovatky ulic Na Strži a Budějovická.| Zdroj: Metrostav
  • Nová linka má už provozovanou trasu C těsně podcházet u křižovatky ulic Na Strži a Budějovická.
    Nová linka má už provozovanou trasu C těsně podcházet u křižovatky ulic Na Strži a Budějovická.| Zdroj: Metrostav
  • Z šachty s vnitřním průměrem 7,6 metru prochází přístupová štola dlouhá zhruba 25 metrů, na kterou navazuje esovitě zahnutá štola měřící 91 metrů.
    Z šachty s vnitřním průměrem 7,6 metru prochází přístupová štola dlouhá zhruba 25 metrů, na kterou navazuje esovitě zahnutá štola měřící 91 metrů.| Zdroj: Metrostav
  • Průzkumy jsou nutné, projekt počítá s velmi nepříznivými geologickými podmínkami.
    Průzkumy jsou nutné, projekt počítá s velmi nepříznivými geologickými podmínkami.| Zdroj: Metrostav
  • Průzkumy jsou nutné, projekt počítá s velmi nepříznivými geologickými podmínkami.
    Průzkumy jsou nutné, projekt počítá s velmi nepříznivými geologickými podmínkami.| Zdroj: Metrostav
  • Ražba pomocí tunelového bagru Blue Badger
    Ražba pomocí tunelového bagru Blue Badger| Zdroj: Metrostav
  • Ražba pomocí tunelového bagru Blue Badger
    Ražba pomocí tunelového bagru Blue Badger| Zdroj: Metrostav
  • Ražba pomocí tunelového bagru Blue Badger
    Ražba pomocí tunelového bagru Blue Badger| Zdroj: Metrostav
  • Ražba pomocí tunelového bagru Blue Badger
    Ražba pomocí tunelového bagru Blue Badger| Zdroj: Metrostav
  • Průzkumy jsou nutné, projekt počítá s velmi nepříznivými geologickými podmínkami.
    Průzkumy jsou nutné, projekt počítá s velmi nepříznivými geologickými podmínkami.| Zdroj: Metrostav
Ražba pomocí tunelového bagru Blue Badger
Nová linka má už provozovanou trasu C těsně podcházet u křižovatky ulic Na Strži a Budějovická.
Nová linka má už provozovanou trasu C těsně podcházet u křižovatky ulic Na Strži a Budějovická.
Z šachty s vnitřním průměrem 7,6 metru prochází přístupová štola dlouhá zhruba 25 metrů, na kterou navazuje esovitě zahnutá štola měřící 91 metrů.
Průzkumy jsou nutné, projekt počítá s velmi nepříznivými geologickými podmínkami.
Průzkumy jsou nutné, projekt počítá s velmi nepříznivými geologickými podmínkami.
Ražba pomocí tunelového bagru Blue Badger
Ražba pomocí tunelového bagru Blue Badger
Ražba pomocí tunelového bagru Blue Badger
Ražba pomocí tunelového bagru Blue Badger
Průzkumy jsou nutné, projekt počítá s velmi nepříznivými geologickými podmínkami.