Češi dokončili v Norsku svou zatím nejrozsáhlejší stavbu. Dva tunely a most přes fjord jsou v provozu

4/52
Přehled fotografií
Zavřít
  • „Ke konci února 2020 jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.
    „Ke konci února 2020 jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.| Zdroj: Metrostav
  • Most vybudovaný v Norsku českým Metrostavem.
    Most vybudovaný v Norsku českým Metrostavem.| Zdroj: Metrostav
  • Most v Norsku dokončil český Metrostav.
    Most v Norsku dokončil český Metrostav.| Zdroj: Metrostav
  • „Ke konci února 2020 jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.
    „Ke konci února 2020 jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.| Zdroj: Metrostav
  • „Ke konci února jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.
    „Ke konci února jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.| Zdroj: Metrostav
  • „Ke konci února jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.
    „Ke konci února jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.| Zdroj: Metrostav
  • „Ke konci února jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.
    „Ke konci února jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.| Zdroj: Metrostav
  • „Ke konci února jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.
    „Ke konci února jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.| Zdroj: Metrostav
  • „Ke konci února jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.
    „Ke konci února jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.| Zdroj: Metrostav
  • „Ke konci února jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.
    „Ke konci února jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.| Zdroj: Metrostav
  • Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely
    Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely| Zdroj: Metrostav
  • Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely
    Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely| Zdroj: Metrostav
  • Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely
    Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely| Zdroj: Metrostav
  • Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely
    Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely| Zdroj: Metrostav
  • Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely
    Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely| Zdroj: Metrostav
  • Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely
    Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely| Zdroj: Metrostav
  • Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely
    Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely| Zdroj: Metrostav
  • Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely
    Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely| Zdroj: Metrostav
  • Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely
    Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely| Zdroj: Metrostav
  • Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely
    Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely| Zdroj: Metrostav
  • Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely
    Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely| Zdroj: Metrostav
  • Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely
    Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely| Zdroj: Metrostav
  • Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely
    Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely| Zdroj: Metrostav
  • Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely
    Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely| Zdroj: Metrostav
  • Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely
    Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely| Zdroj: Metrostav
  • Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely
    Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely| Zdroj: Metrostav
  • Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely
    Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely| Zdroj: Metrostav
  • Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely
    Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely| Zdroj: Metrostav
  • Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely
    Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely| Zdroj: Metrostav
  • Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely
    Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely| Zdroj: Metrostav
  • Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely
    Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely| Zdroj: Metrostav
  • Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely
    Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely| Zdroj: Metrostav
  • Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely
    Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely| Zdroj: Metrostav
  • Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely
    Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely| Zdroj: Metrostav
  • Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely
    Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely| Zdroj: Metrostav
  • V květnu technici usadili na hotové betonové pilíře ocelovou konstrukci, čímž spojil obě strany fjordu Åstfjord.
    V květnu technici usadili na hotové betonové pilíře ocelovou konstrukci, čímž spojil obě strany fjordu Åstfjord.| Zdroj: Metrostav
  • V květnu technici usadili na hotové betonové pilíře ocelovou konstrukci, čímž spojil obě strany fjordu Åstfjord.
    V květnu technici usadili na hotové betonové pilíře ocelovou konstrukci, čímž spojil obě strany fjordu Åstfjord.| Zdroj: Metrostav
  • V květnu technici usadili na hotové betonové pilíře ocelovou konstrukci, čímž spojil obě strany fjordu Åstfjord.
    V květnu technici usadili na hotové betonové pilíře ocelovou konstrukci, čímž spojil obě strany fjordu Åstfjord.| Zdroj: Metrostav
  • V květnu technici usadili na hotové betonové pilíře ocelovou konstrukci, čímž spojil obě strany fjordu Åstfjord.
    V květnu technici usadili na hotové betonové pilíře ocelovou konstrukci, čímž spojil obě strany fjordu Åstfjord.| Zdroj: Metrostav
  • V květnu technici usadili na hotové betonové pilíře ocelovou konstrukci, čímž spojil obě strany fjordu Åstfjord.
    V květnu technici usadili na hotové betonové pilíře ocelovou konstrukci, čímž spojil obě strany fjordu Åstfjord.| Zdroj: Metrostav
  • V květnu technici usadili na hotové betonové pilíře ocelovou konstrukci, čímž spojil obě strany fjordu Åstfjord.
    V květnu technici usadili na hotové betonové pilíře ocelovou konstrukci, čímž spojil obě strany fjordu Åstfjord.| Zdroj: Metrostav
  • V květnu technici usadili na hotové betonové pilíře ocelovou konstrukci, čímž spojil obě strany fjordu Åstfjord.
    V květnu technici usadili na hotové betonové pilíře ocelovou konstrukci, čímž spojil obě strany fjordu Åstfjord.| Zdroj: Metrostav
  • V květnu technici usadili na hotové betonové pilíře ocelovou konstrukci, čímž spojil obě strany fjordu Åstfjord.
    V květnu technici usadili na hotové betonové pilíře ocelovou konstrukci, čímž spojil obě strany fjordu Åstfjord.| Zdroj: Metrostav
  • Video placeholder
    Metrostav staví most v Norsku| Zdroj: metrostav, e15
  • Technici Metrostavu razí v Norsku tunely a stavějí unikátní most
    Technici Metrostavu razí v Norsku tunely a stavějí unikátní most| Zdroj: E15- Michal Nosek
  • Technici Metrostavu razí v Norsku tunely a stavějí unikátní most
    Technici Metrostavu razí v Norsku tunely a stavějí unikátní most| Zdroj: E15- Michal Nosek
  • Technici Metrostavu razí v Norsku tunely a stavějí unikátní most
    Technici Metrostavu razí v Norsku tunely a stavějí unikátní most| Zdroj: E15- Michal Nosek
  • Technici Metrostavu razí v Norsku tunely a stavějí unikátní most
    Technici Metrostavu razí v Norsku tunely a stavějí unikátní most| Zdroj: E15- Michal Nosek
  • Technici Metrostavu razí v Norsku tunely a stavějí unikátní most
    Technici Metrostavu razí v Norsku tunely a stavějí unikátní most| Zdroj: E15- Michal Nosek
  • Technici Metrostavu razí v Norsku tunely a stavějí unikátní most
    Technici Metrostavu razí v Norsku tunely a stavějí unikátní most| Zdroj: E15- Michal Nosek
  • Technici Metrostavu razí v Norsku tunely a stavějí unikátní most
    Technici Metrostavu razí v Norsku tunely a stavějí unikátní most| Zdroj: E15- Michal Nosek
  • Technici Metrostavu razí v Norsku tunely a stavějí unikátní most
    Technici Metrostavu razí v Norsku tunely a stavějí unikátní most| Zdroj: E15- Michal Nosek
„Ke konci února 2020 jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.
Most vybudovaný v Norsku českým Metrostavem.
Most v Norsku dokončil český Metrostav.
„Ke konci února 2020 jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.
„Ke konci února jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.
„Ke konci února jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.
„Ke konci února jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.
„Ke konci února jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.
„Ke konci února jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.
„Ke konci února jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely
V květnu technici usadili na hotové betonové pilíře ocelovou konstrukci, čímž spojil obě strany fjordu Åstfjord.
V květnu technici usadili na hotové betonové pilíře ocelovou konstrukci, čímž spojil obě strany fjordu Åstfjord.
V květnu technici usadili na hotové betonové pilíře ocelovou konstrukci, čímž spojil obě strany fjordu Åstfjord.
V květnu technici usadili na hotové betonové pilíře ocelovou konstrukci, čímž spojil obě strany fjordu Åstfjord.
V květnu technici usadili na hotové betonové pilíře ocelovou konstrukci, čímž spojil obě strany fjordu Åstfjord.
V květnu technici usadili na hotové betonové pilíře ocelovou konstrukci, čímž spojil obě strany fjordu Åstfjord.
V květnu technici usadili na hotové betonové pilíře ocelovou konstrukci, čímž spojil obě strany fjordu Åstfjord.
V květnu technici usadili na hotové betonové pilíře ocelovou konstrukci, čímž spojil obě strany fjordu Åstfjord.
Metrostav staví most v Norsku
Technici Metrostavu razí v Norsku tunely a stavějí unikátní most
Technici Metrostavu razí v Norsku tunely a stavějí unikátní most
Technici Metrostavu razí v Norsku tunely a stavějí unikátní most
Technici Metrostavu razí v Norsku tunely a stavějí unikátní most
Technici Metrostavu razí v Norsku tunely a stavějí unikátní most
Technici Metrostavu razí v Norsku tunely a stavějí unikátní most
Technici Metrostavu razí v Norsku tunely a stavějí unikátní most
Technici Metrostavu razí v Norsku tunely a stavějí unikátní most