Airbus je blíž vodíkovému letadlu. Boeing s tímto druhem pohonu zatím vůbec nepočítá

4/5
Zavřít
  • Právě tento design má být aktuálně nejvhodnějším řešením z hlediska skladování vodíku.
    Právě tento design má být aktuálně nejvhodnějším řešením z hlediska skladování vodíku.| Zdroj: Airbus
  • Jeden ze tří zvažovaných konceptu budoucího vodíkového letounu Airbusu. Vybrán však pravděpodobně nebude, na rozdíl od prvního modelu v této fotogalerii.
    Jeden ze tří zvažovaných konceptu budoucího vodíkového letounu Airbusu. Vybrán však pravděpodobně nebude, na rozdíl od prvního modelu v této fotogalerii.| Zdroj: Airbus
  • Jeden ze tří zvažovaných konceptu budoucího vodíkového letounu Airbusu. Vybrán však pravděpodobně nebude, narozdíl od prvního modelu v této fotogalerii.
    Jeden ze tří zvažovaných konceptu budoucího vodíkového letounu Airbusu. Vybrán však pravděpodobně nebude, narozdíl od prvního modelu v této fotogalerii.| Zdroj: Airbus
  • Upravené komerční letadlo Piper-M, které startup ZeroAvia vybavil vodíkovým pohonem.
    Upravené komerční letadlo Piper-M, které startup ZeroAvia vybavil vodíkovým pohonem.| Zdroj: ZeroAvia
  • Uvnitř stroje se ukrývá motor firmy ZeroAvia na vodíkové palivo.
    Uvnitř stroje se ukrývá motor firmy ZeroAvia na vodíkové palivo.| Zdroj: ZeroAvia
Právě tento design má být aktuálně nejvhodnějším řešením z hlediska skladování vodíku.
Jeden ze tří zvažovaných konceptu budoucího vodíkového letounu Airbusu. Vybrán však pravděpodobně nebude, na rozdíl od prvního modelu v této fotogalerii.
Jeden ze tří zvažovaných konceptu budoucího vodíkového letounu Airbusu. Vybrán však pravděpodobně nebude, narozdíl od prvního modelu v této fotogalerii.
Upravené komerční letadlo Piper-M, které startup ZeroAvia vybavil vodíkovým pohonem.
Uvnitř stroje se ukrývá motor firmy ZeroAvia na vodíkové palivo.