Národní technické muzeum může získat desítky strojů od Českých drah. Jednání se táhla 14 let
5
/
18
Přehled fotografií
Zavřít
Drezína MUV 69.052, vyrobená v podniku Mechanizace traťového hospodářství Brno roku 1972
|
Zdroj: NTM
Lokomotiva TU47.017, vyrobená v ČKD Praha roku 1958
|
Zdroj: NTM
Lokomotiva T478.3016, vyrobená v ČKD Praha roku 1971
|
Zdroj: NTM
Elektrická jednotka od EM475.1025 + N475.1026 + EM475.1026, vyrobená ve vagónce Studénka roku 1965
|
Zdroj: NTM
Motorový vůz M152.0032, vyrobený ve vagónce Studénka roku 1976
|
Zdroj: NTM
Motorový vůz M475.0001, vyrobený ve vagónce Studénka roku 1974
|
Zdroj: NTM
Jídelní vůz BRam 71 54 85-09 009-9, vyrobený ve vagónce Studénka roku 1969
|
Zdroj: NTM
Nehodový kolejový jeřáb EDK1000 č.271, vyrobená VEB Schwermaschinenbau Leipzig roku 1965
|
Zdroj: NTM
Osobní vůz Ba 50 54 20-80 224-8, vyrobený VEB Waggonbau Bautzen roku 1968
|
Zdroj: NTM
Poštovní vůz F 5-0761, vyrobený v Tatře Smíchov roku 1955
|
Zdroj: NTM
Krytý nákladní vůz Zsa 1-94015, vyrobený ve vagónce Česká Lípa
|
Zdroj: NTM
Nízkostěnný nákladní vůz Na 3-41404, vyrobený ve vagónce Studénka roku 1962
|
Zdroj: NTM
vysokostěnný nákladní vůz Vsa 7-46362, vyrobený ve vagónce Poprad roku 1962
|
Zdroj: NTM
Zdroj: NTM
Osobní vůz Ce 3-3005, vyrobený firmou Ringhoffer Smíchov roku 1939
|
Zdroj: NTM
Žabotlam
|
Zdroj: Michael Tomeš
Lidé se loučili se žabotlamy, které definitivně mizí z českých kolejí.
|
Zdroj: David Malík
Legendární žabotlam na své poslední cestě
|
Zdroj: ČTK
Zavřít