Národní technické muzeum může získat desítky strojů od Českých drah. Jednání se táhla 14 let

5 / 18
Prohlédnout znovu

Národní technické muzeum může získat desítky strojů od Českých drah. Jednání se táhla 14 let

Drezína MUV 69.052, vyrobená v podniku Mechanizace traťového hospodářství Brno roku 1972 | NTM
Lokomotiva TU47.017, vyrobená v ČKD Praha roku 1958 | NTM
Lokomotiva T478.3016, vyrobená v ČKD Praha roku 1971 | NTM
Elektrická jednotka od EM475.1025 + N475.1026 + EM475.1026, vyrobená ve vagónce Studénka roku 1965 | NTM
Motorový vůz M152.0032, vyrobený ve vagónce Studénka roku 1976 | NTM
Motorový vůz M475.0001, vyrobený ve vagónce Studénka roku 1974 | NTM
Jídelní vůz BRam 71 54 85-09 009-9, vyrobený ve vagónce Studénka roku 1969 | NTM
Nehodový kolejový jeřáb EDK1000 č.271, vyrobená VEB Schwermaschinenbau Leipzig roku 1965 | NTM
Osobní vůz Ba 50 54 20-80 224-8, vyrobený VEB Waggonbau Bautzen roku 1968 | NTM
Poštovní vůz F 5-0761, vyrobený v Tatře Smíchov roku 1955 | NTM
Krytý nákladní vůz Zsa 1-94015, vyrobený ve vagónce Česká Lípa | NTM
Nízkostěnný nákladní vůz Na 3-41404, vyrobený ve vagónce Studénka roku 1962 | NTM
vysokostěnný nákladní vůz Vsa 7-46362, vyrobený ve vagónce Poprad roku 1962 | NTM
| NTM
Osobní vůz Ce 3-3005, vyrobený firmou Ringhoffer Smíchov roku 1939 | NTM
Žabotlam | Michael Tomeš
Lidé se loučili se žabotlamy, které definitivně mizí z českých kolejí. | David Malík
Legendární žabotlam na své poslední cestě | ČTK

KRYPTO-GRAF TÝDNE: Zastánci bitcoinu a zlata se přou, co má lepší vyhlídky. Krvácejí ale všichni

Do ostravských hutí se vrací nejistota. Majitel Liberty Steel přišel o financování

Rover Perseverance se dal do pohybu. Na Marsu ujel několik metrů

Poptávka po kolech roste o desítky procent. Výrobci nestíhají, brzdí je Asie