Vlaky poháněné vodíkem nastupují. Francouzi je pustí na koleje za dva roky

5/4
Zavřít
  • Starý a nový. Souprava vlevo ve stanici v jihosaském městě Bremervorde je Coradia iLINT poháněná vodíkovými palivovými články. Na protější koleji stojí motorový vlak s klasickým diselovým pohonem.
    Starý a nový. Souprava vlevo ve stanici v jihosaském městě Bremervorde je Coradia iLINT poháněná vodíkovými palivovými články. Na protější koleji stojí motorový vlak s klasickým diselovým pohonem.| Zdroj: profimedia.cz
  • Vlak s vodíkovým pohonem společnosti Alstom
    Vlak s vodíkovým pohonem společnosti Alstom| Zdroj: profimedia.cz
  • Francouzský Alstom přestavěl původně čistě dieselový motorový vlak na vodík. Jednotky Coradia iLint už jezdí v Německu.
    Francouzský Alstom přestavěl původně čistě dieselový motorový vlak na vodík. Jednotky Coradia iLint už jezdí v Německu.| Zdroj: profimedia.cz
  • Vlak s vodíkovým pohonem společnosti Alstom
    Vlak s vodíkovým pohonem společnosti Alstom| Zdroj: profimedia.cz
Starý a nový. Souprava vlevo ve stanici v jihosaském městě Bremervorde je Coradia iLINT poháněná vodíkovými palivovými články. Na protější koleji stojí motorový vlak s klasickým diselovým pohonem.
Vlak s vodíkovým pohonem společnosti Alstom
Francouzský Alstom přestavěl původně čistě dieselový motorový vlak na vodík. Jednotky Coradia iLint už jezdí v Německu.
Vlak s vodíkovým pohonem společnosti Alstom