Volvo vyšle na dálnice v USA kamiony bez řidičů. Pomůže mu start-up Aurora

1/4
Zavřít
  • Automatizace kamionové dopravy v USA a v Evropě by mohla do roku 2030 snížit poptávku po řidičích o padesát až sedmdesát procent.
    Automatizace kamionové dopravy v USA a v Evropě by mohla do roku 2030 snížit poptávku po řidičích o padesát až sedmdesát procent.| Zdroj: Aurora
  • Start-up Aurora vyvinul vlastní lidarovou technologií, která autonomním vozidlům umožňuje orientaci v prostoru.
    Start-up Aurora vyvinul vlastní lidarovou technologií, která autonomním vozidlům umožňuje orientaci v prostoru.| Zdroj: Aurora
  • Aurora už dříve oznámila spolupráci s americkým výrobcem nákladních vozidel Paccar či s japonskou automobilkou Toyota. Snímek zachycuje vůz vybavený senzory pro autonomní jízdu.
    Aurora už dříve oznámila spolupráci s americkým výrobcem nákladních vozidel Paccar či s japonskou automobilkou Toyota. Snímek zachycuje vůz vybavený senzory pro autonomní jízdu.| Zdroj: Aurora
  • „Těšíme se, že spolu s Volvem vytvoříme výkonná autonomní řešení a uvedeme je na obrovský trh nákladních vozidel,“ uvedla Aurora v prohlášení. Na snímku je nákladní vůz Volvo.
    „Těšíme se, že spolu s Volvem vytvoříme výkonná autonomní řešení a uvedeme je na obrovský trh nákladních vozidel,“ uvedla Aurora v prohlášení. Na snímku je nákladní vůz Volvo.| Zdroj: Aurora
Automatizace kamionové dopravy v USA a v Evropě by mohla do roku 2030 snížit poptávku po řidičích o padesát až sedmdesát procent.
Start-up Aurora vyvinul vlastní lidarovou technologií, která autonomním vozidlům umožňuje orientaci v prostoru.
Aurora už dříve oznámila spolupráci s americkým výrobcem nákladních vozidel Paccar či s japonskou automobilkou Toyota. Snímek zachycuje vůz vybavený senzory pro autonomní jízdu.
„Těšíme se, že spolu s Volvem vytvoříme výkonná autonomní řešení a uvedeme je na obrovský trh nákladních vozidel,“ uvedla Aurora v prohlášení. Na snímku je nákladní vůz Volvo.