Zásilkové firmy na hraně kapacit. Část pracovníků končí, vrací se k původním profesím

7/7
Přehled fotografií
Zavřít
  • Přepravní firmy těží z růstu e-shopů.
    Přepravní firmy těží z růstu e-shopů.| Zdroj: ppl.cz
  • Přepravují až o polovinu více zásilek než začátkem loňského roku.
    Přepravují až o polovinu více zásilek než začátkem loňského roku.| Zdroj: Archiv Gebrüder Weiss
  • Globální dodavatelské řetězce se potýkají s nedostatkem kapacit, například v námořní kontejnerové přepravě.
    Globální dodavatelské řetězce se potýkají s nedostatkem kapacit, například v námořní kontejnerové přepravě.| Zdroj: Reuters
  • Ceny za přepravu proto setrvale rostou.
    Ceny za přepravu proto setrvale rostou.| Zdroj: Reuters
  • Část doručovatelů se proto přiklání k levnější železniční dopravě.
    Část doručovatelů se proto přiklání k levnější železniční dopravě.| Zdroj: profimedia.cz
  • Doručovatelské firmy bojují s nedostatkem personálních kapacit, část zaměstnanců se navíc plánuje vrátit k původním profesím, které se vzpamatovávají z nejtvrdšího úderu pandemie.
    Doručovatelské firmy bojují s nedostatkem personálních kapacit, část zaměstnanců se navíc plánuje vrátit k původním profesím, které se vzpamatovávají z nejtvrdšího úderu pandemie.| Zdroj: dpd
  • GLS
    GLS| Zdroj: GLS
Přepravní firmy těží z růstu e-shopů.
Přepravují až o polovinu více zásilek než začátkem loňského roku.
Globální dodavatelské řetězce se potýkají s nedostatkem kapacit, například v námořní kontejnerové přepravě.
Ceny za přepravu proto setrvale rostou.
Část doručovatelů se proto přiklání k levnější železniční dopravě.
Doručovatelské firmy bojují s nedostatkem personálních kapacit, část zaměstnanců se navíc plánuje vrátit k původním profesím, které se vzpamatovávají z nejtvrdšího úderu pandemie.
GLS