Německé vlaky s vodíkovým pohonem povezou cestující už za rok

5/4
Zavřít
  • Starý a nový. Souprava vlevo ve stanici v jihosaském městě Bremervorde je Coradia iLINT poháněná vodíkovými palivovými články. Na protější koleji stojí motorový vlak s klasickým diselovým pohonem.
    Starý a nový. Souprava vlevo ve stanici v jihosaském městě Bremervorde je Coradia iLINT poháněná vodíkovými palivovými články. Na protější koleji stojí motorový vlak s klasickým diselovým pohonem.| Zdroj: profimedia.cz
  • Vlak na vodíkový pohon
    Vlak na vodíkový pohon| Zdroj: Alstom
  • Rakouský dopravce ÖBB
    Rakouský dopravce ÖBB| Zdroj: profimedia.cz
  • Vodík má vlaková souprava uchovaný v nádržích umístěných ve střeše. Prostřednictvím palivových článků se průběžně mění na elektřinu.
    Vodík má vlaková souprava uchovaný v nádržích umístěných ve střeše. Prostřednictvím palivových článků se průběžně mění na elektřinu.| Zdroj: VTM.cz
Starý a nový. Souprava vlevo ve stanici v jihosaském městě Bremervorde je Coradia iLINT poháněná vodíkovými palivovými články. Na protější koleji stojí motorový vlak s klasickým diselovým pohonem.
Vlak na vodíkový pohon
Rakouský dopravce ÖBB
Vodík má vlaková souprava uchovaný v nádržích umístěných ve střeše. Prostřednictvím palivových článků se průběžně mění na elektřinu.