Život nákladních „třímotoráků“ prodloužila pandemie. Teď už s nimi Lufthansa končí
2
/
11
Přehled fotografií
Zavřít
První McDonnel Douglas MD-11F zařadila Lufthansa Cargo do flotily v roce 1998.
|
Zdroj: Lufthansa Cargo
Lufthansa postupně provozovala až devatenáct těchto letadel.
|
Zdroj: Lufthansa Cargo
Letouny mají nosnost 93 tun.
|
Zdroj: Lufthansa Cargo
Se třemi motory má MD-11F charakteristický vzhled a je obtížné si jej splést s jinými letadly.
|
Zdroj: Lufthansa Cargo
Zvláště když se dnes třetí motor na zádi letounu vyskytuje v provozu stále řidčeji.
|
Zdroj: Lufthansa Cargo
Nákladní MD-11F Lufthansa Cargo – letouny tohoto typu u společnosti končí.
|
Zdroj: Lufthansa Cargo
Svých MD-11F se Lufthansa postupně zbavovala a nahrazovala je modernějšími Boeingy 777F.
|
Zdroj: Lufthansa Cargo
Některé stoje zamířily od Lufthansy rovnou do šrotu.
|
Zdroj: Lufthansa Cargo
Další koupili američtí nákladní dopravci Fedex a UPS.
|
Zdroj: Lufthansa Cargo
Definitivnímu odchodu MD-11F z flotily Lufthansy zabránila dočasně pandemie, která zvedla poptávku po přepravě nákladu.
|
Zdroj: Lufthansa Cargo
Třetí motor v ocasu – koncepce, která se dnes u dopravních letadel nepoužívá.
|
Zdroj: Reuters
Zavřít