Život nákladních „třímotoráků“ prodloužila pandemie. Teď už s nimi Lufthansa končí

5/11
Zavřít
  • První McDonnel Douglas MD-11F zařadila Lufthansa Cargo do flotily v roce 1998.
    První McDonnel Douglas MD-11F zařadila Lufthansa Cargo do flotily v roce 1998.| Zdroj: Lufthansa Cargo
  • Lufthansa postupně provozovala až devatenáct těchto letadel.
    Lufthansa postupně provozovala až devatenáct těchto letadel.| Zdroj: Lufthansa Cargo
  • Letouny mají nosnost 93 tun.
    Letouny mají nosnost 93 tun.| Zdroj: Lufthansa Cargo
  • Se třemi motory má MD-11F charakteristický vzhled a je obtížné si jej splést s jinými letadly.
    Se třemi motory má MD-11F charakteristický vzhled a je obtížné si jej splést s jinými letadly.| Zdroj: Lufthansa Cargo
  • Zvláště když se dnes třetí motor na zádi letounu vyskytuje v provozu stále řidčeji.
    Zvláště když se dnes třetí motor na zádi letounu vyskytuje v provozu stále řidčeji.| Zdroj: Lufthansa Cargo
  • Nákladní MD-11F Lufthansa Cargo – letouny tohoto typu u společnosti končí.
    Nákladní MD-11F Lufthansa Cargo – letouny tohoto typu u společnosti končí.| Zdroj: Lufthansa Cargo
  • Svých MD-11F se Lufthansa postupně zbavovala a nahrazovala je modernějšími Boeingy 777F.
    Svých MD-11F se Lufthansa postupně zbavovala a nahrazovala je modernějšími Boeingy 777F.| Zdroj: Lufthansa Cargo
  • Některé stoje zamířily od Lufthansy rovnou do šrotu.
    Některé stoje zamířily od Lufthansy rovnou do šrotu.| Zdroj: Lufthansa Cargo
  • Další koupili američtí nákladní dopravci Fedex a UPS.
    Další koupili američtí nákladní dopravci Fedex a UPS.| Zdroj: Lufthansa Cargo
  • Definitivnímu odchodu MD-11F z flotily Lufthansy zabránila dočasně pandemie, která zvedla poptávku po přepravě nákladu.
    Definitivnímu odchodu MD-11F z flotily Lufthansy zabránila dočasně pandemie, která zvedla poptávku po přepravě nákladu.| Zdroj: Lufthansa Cargo
  • Třetí motor v ocasu – koncepce, která se dnes u dopravních letadel nepoužívá.
    Třetí motor v ocasu – koncepce, která se dnes u dopravních letadel nepoužívá.| Zdroj: Reuters
První McDonnel Douglas MD-11F zařadila Lufthansa Cargo do flotily v roce 1998.
Lufthansa postupně provozovala až devatenáct těchto letadel.
Letouny mají nosnost 93 tun.
Se třemi motory má MD-11F charakteristický vzhled a je obtížné si jej splést s jinými letadly.
Zvláště když se dnes třetí motor na zádi letounu vyskytuje v provozu stále řidčeji.
Nákladní MD-11F Lufthansa Cargo – letouny tohoto typu u společnosti končí.
Svých MD-11F se Lufthansa postupně zbavovala a nahrazovala je modernějšími Boeingy 777F.
Některé stoje zamířily od Lufthansy rovnou do šrotu.
Další koupili američtí nákladní dopravci Fedex a UPS.
Definitivnímu odchodu MD-11F z flotily Lufthansy zabránila dočasně pandemie, která zvedla poptávku po přepravě nákladu.
Třetí motor v ocasu – koncepce, která se dnes u dopravních letadel nepoužívá.