Kontrolka upozorňující řidiče na nedostatek AdBlue v nádrži bude na palubních deskách svítit častěji než dříve.|
Zdroj: auto.cz
Elektromobilita: Jaké jsou plány EU a světa?|
Zdroj: Videohub
Při tankování syntetické močoviny si řidiči výrazně připlatí.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Nejvíce zdražení a nedostupnost AdBlue zasáhne nákladní vozy a autobusy. Mohou mít až dvacetkrát vyšší spotřebu syntetické močoviny, než osobní auta.|
Zdroj: E15 Michael Tomeš
Slovenský chemický závod Duslo je největším producentem AdBlue v Evropě. Tamní vláda zvažuje omezení vývozu vzácné kapaliny.|
Zdroj: duslo.sk
Vladimír Putin utahuje kohoutky dodávek zemního plynu. Evropa se potýká s nedostatkem, jenž se promítl do nedostupnosti aditiva AdBlue.|
Zdroj: The Putin Interviews
Politická hra kolem plynovodu Nord Stream 2 by mohla být jedním z důvodů narůstajících cen zemního plynu.|
Zdroj: Petr Horky
Průměrné auto spotřebuje jeden litr AdBlue na tisíc kilometrů.|
Zdroj: Auto Bild
Na plnou nádrž AdBlue ujede průměrný automobil až patnáct tisíc kilometrů.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Řidiči se zásobí AdBlue z obav o jeho nedostatek. Bez syntetické močoviny v nádrži auto nenastartuje.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek