Metrostav opět dobývá Norsko. V Bergenu razí tunel pro vlaky, cyklisty i pro chodce

4/34
Přehled fotografií
Zavřít
  • Subdodávka přeražby tunelu Kronstadtunnelen v Bergenu pro Metrostav Norge znamená restart aktivit na norském stavebním trhu po covidové pauze.
    Subdodávka přeražby tunelu Kronstadtunnelen v Bergenu pro Metrostav Norge znamená restart aktivit na norském stavebním trhu po covidové pauze.| Zdroj: Metrostav
  • Subdodávka přeražby tunelu Kronstadtunnelen v Bergenu pro Metrostav Norge znamená restart aktivit na norském stavebním trhu po covidové pauze.
    Subdodávka přeražby tunelu Kronstadtunnelen v Bergenu pro Metrostav Norge znamená restart aktivit na norském stavebním trhu po covidové pauze.| Zdroj: Metrostav
  • "Silnice na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ vysvětluje Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.
    "Silnice na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ vysvětluje Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.| Zdroj: Metrostav
  • "Silnice na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ vysvětluje Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.
    "Silnice na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ vysvětluje Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.| Zdroj: Metrostav
  • "Silnice na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ vysvětluje Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.
    "Silnice na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ vysvětluje Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.| Zdroj: Metrostav
  • „Ke konci února 2020 jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.
    „Ke konci února 2020 jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.| Zdroj: Metrostav
  • Metrostav finišuje stavbu mostu nad norským fjordem.
    Metrostav finišuje stavbu mostu nad norským fjordem.| Zdroj: Metrostav
  • Metrostav při ražbě tunelu v Norsku
    Metrostav při ražbě tunelu v Norsku| Zdroj: Metrostav
  • Metrostav při ražbě tunelu v Norsku
    Metrostav při ražbě tunelu v Norsku| Zdroj: Metrostav
  • Metrostav při ražbě tunelu v Norsku
    Metrostav při ražbě tunelu v Norsku| Zdroj: Metrostav
  • Metrostav při ražbě tunelu v Norsku
    Metrostav při ražbě tunelu v Norsku| Zdroj: Metrostav
  • Metrostav při ražbě tunelu v Norsku
    Metrostav při ražbě tunelu v Norsku| Zdroj: Metrostav
  • Metrostav při ražbě tunelu v Norsku
    Metrostav při ražbě tunelu v Norsku| Zdroj: Metrostav
  • Metrostav v Norsku dokončil most nad fjordem a dva navazující tunely.
    Metrostav v Norsku dokončil most nad fjordem a dva navazující tunely.| Zdroj: Metrostav
  • Metrostav v Norsku loni dokončil most nad fjordem a dva navazující tunely.
    Metrostav v Norsku loni dokončil most nad fjordem a dva navazující tunely.| Zdroj: Metrostav
  • Metrostav v Norsku loni dokončil most nad fjordem a dva navazující tunely.
    Metrostav v Norsku loni dokončil most nad fjordem a dva navazující tunely.| Zdroj: Metrostav
  • Metrostav v Norsku loni dokončil most nad fjordem a dva navazující tunely.
    Metrostav v Norsku loni dokončil most nad fjordem a dva navazující tunely.| Zdroj: Metrostav
  • Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely.
    Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely.| Zdroj: Metrostav
  • Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely.
    Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely.| Zdroj: Metrostav
  • Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely.
    Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely.| Zdroj: Metrostav
  • Komplikovaný tunel Joberg vyrazila pátá divize Metrostavu ve sdružení s norským partnerem Bertelsen & Garpestad.
    Komplikovaný tunel Joberg vyrazila pátá divize Metrostavu ve sdružení s norským partnerem Bertelsen & Garpestad.| Zdroj: Metrostav
  • Komplikovaný tunel Joberg vyrazila pátá divize Metrostavu ve sdružení s norským partnerem Bertelsen & Garpestad.
    Komplikovaný tunel Joberg vyrazila pátá divize Metrostavu ve sdružení s norským partnerem Bertelsen & Garpestad.| Zdroj: Metrostav
  • Technici Metrostavu razí v Norsku tunely a stavějí unikátní most.
    Technici Metrostavu razí v Norsku tunely a stavějí unikátní most.| Zdroj: E15- Michal Nosek
  • Technici Metrostavu razí v Norsku tunely a stavějí unikátní most.
    Technici Metrostavu razí v Norsku tunely a stavějí unikátní most.| Zdroj: E15- Michal Nosek
  • Technici Metrostavu razí v Norsku tunely a stavějí unikátní most.
    Technici Metrostavu razí v Norsku tunely a stavějí unikátní most.| Zdroj: E15- Michal Nosek
  • Technici Metrostavu razí v Norsku tunely a stavějí unikátní most.
    Technici Metrostavu razí v Norsku tunely a stavějí unikátní most.| Zdroj: E15- Michal Nosek
  • Technici Metrostavu razí v Norsku tunely a stavějí unikátní most.
    Technici Metrostavu razí v Norsku tunely a stavějí unikátní most.| Zdroj: E15- Michal Nosek
  • Technici Metrostavu razí v Norsku tunely a stavějí unikátní most.
    Technici Metrostavu razí v Norsku tunely a stavějí unikátní most.| Zdroj: E15- Michal Nosek
  • Technici Metrostavu razí v Norsku tunely a stavějí unikátní most.
    Technici Metrostavu razí v Norsku tunely a stavějí unikátní most.| Zdroj: E15- Michal Nosek
  • Ražba delšího ze dvou tunelů je v plném proudu.
    Ražba delšího ze dvou tunelů je v plném proudu.| Zdroj: E15- Michal Nosek
  • Ražba delšího ze dvou tunelů je v plném proudu.
    Ražba delšího ze dvou tunelů je v plném proudu.| Zdroj: E15- Michal Nosek
  • Příjezd ke kratšímu z tunelů
    Příjezd ke kratšímu z tunelů| Zdroj: E15- Michal Nosek
  • Zahájení ražby kratšího z tunelů
    Zahájení ražby kratšího z tunelů| Zdroj: E15 Michal Nosek
  • Není výjimkou, že staveništěm probíhá stádo ovcí.
    Není výjimkou, že staveništěm probíhá stádo ovcí.| Zdroj: E15 Michal Nosek
Subdodávka přeražby tunelu Kronstadtunnelen v Bergenu pro Metrostav Norge znamená restart aktivit na norském stavebním trhu po covidové pauze.
Subdodávka přeražby tunelu Kronstadtunnelen v Bergenu pro Metrostav Norge znamená restart aktivit na norském stavebním trhu po covidové pauze.
"Silnice na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ vysvětluje Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.
"Silnice na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ vysvětluje Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.
"Silnice na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ vysvětluje Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.
„Ke konci února 2020 jsme dokončili betonáž mostovky. Silnice, na které působí náš tým, je v Norsku známá jako Lososí cesta. Převáží se po ní totiž značná část lososů z nejbohatších lovišť kolem ostrova Hitra,“ říká Rober Brož, vedoucí projektu na Åstfjordbrua.
Metrostav finišuje stavbu mostu nad norským fjordem.
Metrostav při ražbě tunelu v Norsku
Metrostav při ražbě tunelu v Norsku
Metrostav při ražbě tunelu v Norsku
Metrostav při ražbě tunelu v Norsku
Metrostav při ražbě tunelu v Norsku
Metrostav při ražbě tunelu v Norsku
Metrostav v Norsku dokončil most nad fjordem a dva navazující tunely.
Metrostav v Norsku loni dokončil most nad fjordem a dva navazující tunely.
Metrostav v Norsku loni dokončil most nad fjordem a dva navazující tunely.
Metrostav v Norsku loni dokončil most nad fjordem a dva navazující tunely.
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely.
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely.
Metrostav v Norsku staví most nad fjordem a dva navazující tunely.
Komplikovaný tunel Joberg vyrazila pátá divize Metrostavu ve sdružení s norským partnerem Bertelsen & Garpestad.
Komplikovaný tunel Joberg vyrazila pátá divize Metrostavu ve sdružení s norským partnerem Bertelsen & Garpestad.
Technici Metrostavu razí v Norsku tunely a stavějí unikátní most.
Technici Metrostavu razí v Norsku tunely a stavějí unikátní most.
Technici Metrostavu razí v Norsku tunely a stavějí unikátní most.
Technici Metrostavu razí v Norsku tunely a stavějí unikátní most.
Technici Metrostavu razí v Norsku tunely a stavějí unikátní most.
Technici Metrostavu razí v Norsku tunely a stavějí unikátní most.
Technici Metrostavu razí v Norsku tunely a stavějí unikátní most.
Ražba delšího ze dvou tunelů je v plném proudu.
Ražba delšího ze dvou tunelů je v plném proudu.
Příjezd ke kratšímu z tunelů
Zahájení ražby kratšího z tunelů
Není výjimkou, že staveništěm probíhá stádo ovcí.