Česko obnovuje přístup k moři. Chystá smlouvu pro nové území v Hamburku

5/4
Přehled fotografií
Zavřít
  • Území Moldauhafen v hamburském přístavu má Česko pronajaté do roku 2028. I této plochy se má chystaná směna týkat.
    Území Moldauhafen v hamburském přístavu má Česko pronajaté do roku 2028. I této plochy se má chystaná směna týkat.| Zdroj: CC BY-SA 3.0: Oxfordian Kissuth; Wikimedia Commons
  • Území Peutehafen v hamburském přístavi patří České republice.
    Území Peutehafen v hamburském přístavi patří České republice.| Zdroj: wikimedia
  • Území Saalehafen se chce Česká republika zbavit. Nemohou tam zaplouvat námořní lodě.
    Území Saalehafen se chce Česká republika zbavit. Nemohou tam zaplouvat námořní lodě.| Zdroj: Doris Antony, Wikimedia Commons (CC BY-SA 3.0)
  • Jan Želivský byla zcela nová loď, poslední z flotily, kterou po privatizaci České námořní plavby rozprodal podnikatel Viktor Kožený.
    Jan Želivský byla zcela nová loď, poslední z flotily, kterou po privatizaci České námořní plavby rozprodal podnikatel Viktor Kožený.| Zdroj: wikimedia.org
Území Moldauhafen v hamburském přístavu má Česko pronajaté do roku 2028. I této plochy se má chystaná směna týkat.
Území Peutehafen v hamburském přístavi patří České republice.
Území Saalehafen se chce Česká republika zbavit. Nemohou tam zaplouvat námořní lodě.
Jan Želivský byla zcela nová loď, poslední z flotily, kterou po privatizaci České námořní plavby rozprodal podnikatel Viktor Kožený.