Česká rarita. Nejhustší železniční síť v Evropě zaostává v kvalitě, je podinvestovaná

1/7
Přehled fotografií
Zavřít
  • Česko stále vede v hustotě železniční sítě. Kvalitou ale podle expertů stále zaostává.
    Česko stále vede v hustotě železniční sítě. Kvalitou ale podle expertů stále zaostává.| Zdroj: E15 Michael Tomeš
  • Na tisíc čtverečních kilometrů připadá v Česku více než 120 kilometrů kolejí.
    Na tisíc čtverečních kilometrů připadá v Česku více než 120 kilometrů kolejí.| Zdroj: E15 Michael Tomeš
  • Elektrifikována je jen zhruba třetina tratí v Česku.
    Elektrifikována je jen zhruba třetina tratí v Česku.| Zdroj: E15 Michael Tomeš
  • Elektrifikována je jen zhruba třetina tratí v Česku.
    Elektrifikována je jen zhruba třetina tratí v Česku.| Zdroj: E15 Michael Tomeš
  • Naproti tomu Švýcarsko má stoprocentní elektrifikovanost.
    Naproti tomu Švýcarsko má stoprocentní elektrifikovanost.| Zdroj: E15 Michael Tomeš
  • Správa železnic letos hospodaří s historicky druhým nejvyšším rozpočtem ve výši 53 miliard korun.
    Správa železnic letos hospodaří s historicky druhým nejvyšším rozpočtem ve výši 53 miliard korun.| Zdroj: E15 Michael Tomeš
  • Ani to ale podle expertů nestačí. Potřeba je také lépe plánovat.
    Ani to ale podle expertů nestačí. Potřeba je také lépe plánovat.| Zdroj: E15 Michael Tomeš
Česko stále vede v hustotě železniční sítě. Kvalitou ale podle expertů stále zaostává.
Na tisíc čtverečních kilometrů připadá v Česku více než 120 kilometrů kolejí.
Elektrifikována je jen zhruba třetina tratí v Česku.
Elektrifikována je jen zhruba třetina tratí v Česku.
Naproti tomu Švýcarsko má stoprocentní elektrifikovanost.
Správa železnic letos hospodaří s historicky druhým nejvyšším rozpočtem ve výši 53 miliard korun.
Ani to ale podle expertů nestačí. Potřeba je také lépe plánovat.