Zklamání majitelů tesly na Jižáku. Záchranou budou firmy, které zavedou dobíjení jako benefit

4/6
Zavřít
  • Zdroj: grafika e15
  • Dobíjecí stanice skupiny ČEZ.
    Dobíjecí stanice skupiny ČEZ.| Zdroj: ABB
  • Dobíjecí stanice společnosti E.ON
    Dobíjecí stanice společnosti E.ON| Zdroj: ABB
  • Dobíjecí stanice E.ON na Rozvadově
    Dobíjecí stanice E.ON na Rozvadově| Zdroj: ABB
  • Rychlodobíjecí stanice PRE pro elektroauta v Prostějově
    Rychlodobíjecí stanice PRE pro elektroauta v Prostějově| Zdroj: PRE
  • Jen velmi omezené možnosti budování vlastního individuálního domácího dobíjení elektromobilů mají a budou mít obyvatelé sídlišť či center měst. Řešení jsou technicky v mnohých případech buď neproveditelná, nebo velmi nákladná. Tito lidé jsou tak odkázáni jen na veřejné stanice, kde zaplatí zpravidla mnohem více a nemají jistotu, že bude zařízení dostupné či funkční. Významnější role se tak začínají chápat firmy, které nabízí zaměstnancům dobíjení v práci či financování dobíjení u nich doma jako „benefit“. Poměr nabíjení doma či v práci vůči tomu na veřejných stanicích se má dle energetických společností do budoucna ustálit asi na 80 ku 20.
    Jen velmi omezené možnosti budování vlastního individuálního domácího dobíjení elektromobilů mají a budou mít obyvatelé sídlišť či center měst. Řešení jsou technicky v mnohých případech buď neproveditelná, nebo velmi nákladná. Tito lidé jsou tak odkázáni jen na veřejné stanice, kde zaplatí zpravidla mnohem více a nemají jistotu, že bude zařízení dostupné či funkční. Významnější role se tak začínají chápat firmy, které nabízí zaměstnancům dobíjení v práci či financování dobíjení u nich doma jako „benefit“. Poměr nabíjení doma či v práci vůči tomu na veřejných stanicích se má dle energetických společností do budoucna ustálit asi na 80 ku 20.| Zdroj: čez
Dobíjecí stanice skupiny ČEZ.
Dobíjecí stanice společnosti E.ON
Dobíjecí stanice E.ON na Rozvadově
Rychlodobíjecí stanice PRE pro elektroauta v Prostějově
Jen velmi omezené možnosti budování vlastního individuálního domácího dobíjení elektromobilů mají a budou mít obyvatelé sídlišť či center měst. Řešení jsou technicky v mnohých případech buď neproveditelná, nebo velmi nákladná. Tito lidé jsou tak odkázáni jen na veřejné stanice, kde zaplatí zpravidla mnohem více a nemají jistotu, že bude zařízení dostupné či funkční. Významnější role se tak začínají chápat firmy, které nabízí zaměstnancům dobíjení v práci či financování dobíjení u nich doma jako „benefit“. Poměr nabíjení doma či v práci vůči tomu na veřejných stanicích se má dle energetických společností do budoucna ustálit asi na 80 ku 20.